جواد هاشمی، بازیگر ایرانی:آنها که به جای اندوه چشمان گلشیفته فراهانی، بدنش را دیدند،کثیف هستند

بی بی سی: جواد هاشمی، بازیگر سینمای ایران که به عنوان یکی از چهره‌های «سینمای دفاع مقدس» شناخته می‌شود، در یک گفتگو که بخش‌هایی از آن جداگانه منتشر شده است، درباره عکس برهنه گلشیفته فراهانی گفت کسانی که به جای «اندوه چشمان» این «دختر منحصر به فرد ایرانی»، بدن برهنه‌اش را دیدند، «کثیف» هستند.

«آنهایی که با این عکس چشمانش را ندیدند، بدن برهنه‌اش را دیدن، آدم‌های کثیفی هستند. معلوم است که اندوه چشمانش را ندیدی، تو چیزی را دیدی که دوست داشتی، تو آدم لجنی هستی. من کارش را تایید نمی‌کنم. کسی که به عکس او اعتراض می‌کند، به لختی او اعتراض می‌کند. همان آدم‌‌ها وقتی من در یک فیلم در استخر افتادم، به من اعتراض می‌کنند. آنهایی که بابت لخت شدن من، مرا تکفیر کردند، مشکل دارند. می‌خواهم بگویم دیدگاه آدم‌ها مهم است. آن عکس (گلشیفته فراهانی)، عکس منفوری نبود، با همان چقدر آن دختر منحصر به فرد ایرانی را له کردند. دختری که وقتی اسمش اول از همه در تیتراژ یک سریال آمریکایی آمده و از همه بهتر بازی کرده، احساس غرور می‌کنم. چرا این را نمی‌بینید؟»
+154
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    حرف حق. چون مردم مسلمون هستند و پیرو پیامبرشون که همه فکرو ذکرش قتل و کشتار و سکس بود. درود بر جواد و گلشیفته.
    17
    73
    ‌سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    ما که هم چشمانش را دیدیم و هم اندامش را ، از موهاش تا فیلمهای زیبایش را ، همیشه از او دفاع هم کردیم و عقیده و افکارش قابل احترام و انتقاد هست . نه ما مشکلی با لخت شدنش و هنرش ، اما این شماها و رهبران کثیف تان هستید که از موی بی جان او ترس و وحشت دارید . شماها با زنان بی حجاب عکس یادگاری می گیرید ، با آنها دست می دهید ، در خفا ازهر گونه سکس با او انجام میدهید و حتی با زنان شوهر دار می خوابید ولی منبر موعظه حرام میکنید . افسوس که نمی دانید حرام خودتان و افکار پلیدتان است
    11
    69
    ‌سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    کثیف به کنار،کسانی که گرفتار این افکار پوسیده هستند بشدت عقب مانده فرهنگی و شعوری دارند.نوعی تکامل ناقص.بالاخره یک دلیلی داره یک سری مثل مردم ژاپن و سوئیس و آلمان فکر و زندگی میکنند،یکسری مثل افغانستان و پاکستان و گداگشنه های مذهبی ایران و غیره.نتیجه راه و روش که هر کدام رفتند هم که مشخصه.
    8
    59
    ‌سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    جواد هاشمی از جنس کاسه لیسانی بوده که هر چه زور زد چیزی از سفره انقلاب نصیبش نشد نا امید زده تو کار دلالی ساختمان تا آخر عمری نون شبش در بیآد هنرگندان کثیف دوزاری های خائن
    19
    48
    ‌سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    آفرین. من همیشه گفتم و می گویم کاش آقا جواد میشد وزیر فرهنگ ایران. اشتباه نکنید درسته بسیجی است ولی بسیجی ایران دوست و وطن پرست است. ایشان کمدین خوبی هم‌ هستند.
    31
    13
    ‌سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    این پلشت دوزاریش افتاده جمهوری اسلامی دیگه لگده رو از ایرانی ها خورده و عن قریب کله پا بشه . تازه به فکر فردا افتاده . اخه الان گلشیفته به کدوم شقیقه ربط داره مردک ؟
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.