روایت عجیب روزنامه جوان، وابسته به سپاه از دو روز آخر زندگی میرمحمد موسوی

اعتماد آنلاین: روزنامه جوان روایتی از ساعت‌های آخر زندگی میرمحمد موسوی منتشر کرده است.

به گزارش جوان، محمد میرموسوی یکی از اهالی روستای ناصرکیاده شهرستان لاهیجان بود که قبلاً سوابق شرارت در پرونده‌اش ثبت شده بود. او روز چهارشنبه، هفتم شهریورماه یعنی یک روز قبل از حادثه‌ای که منجر به مرگش شود، با تعدادی از اهالی روستا درگیر شده بود. وی پس از اینکه عربده‌کشی کرد، روی مردی میانسال آب جوش ریخت، با داس پیرمردی را هدف قرار داد، با میله آهنی به صورت مردی دیگر ضربه زد، زنی را با قمه تهدید و تعقیب کرد و هرکس مقابلش قرار می‌گرفت را با قمه، شیشه شکسته یا آب جوش هدف قرار می‌داد. آن‌گونه که اهالی روستا می‌گویند متهم انگار روی رفتارش کنترل نداشت و به دیگران آسیب می‌رساند.

این روزنامه افزوده است: متهم روز پنج‌شنبه، هشتم شهریورماه بعد از اینکه درگیری دیگری در یک قهوه‌خانه به راه انداخت، با چند نفر درگیر شد. همزمان با بالاگرفتن درگیری، افرادی که با وی درگیر بودند، خودروی او را آتش زدند تا اینکه مأموران پاسگاه ناصرکیاده بعد از چندین تماس در محل حاضر شدند و شرکت‌کنندگان در نزاع را بازداشت کردند. متهم، اما مقابل پلیس مقاومت می‌کرد و زمانی هم که به پاسگاه منتقل شد، با مأموران درگیر شد تا اینکه خبر رسید در بازداشتگاه حالش بد شده و زمانی که به مرکز درمانی انتقال یافته، فوت شده‌است.
+3
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا
    این جوان سابقه بیماری مغری داشته به همه حمله می کرد در نیروی انتظامی سه نفر را کشت در آخر هم برای متهم جلو دادن نیروی مقدس انتظامی با یک اتو بدن را سوزاند با دو پیچ کوتتی پشت خود را سوراخ کرد با مشت و لگد هم به سرش زد و خودش را کشت همانطور که می دانید افراد نیروی انتظامی بچه های ایران هستند و در خدمت مردم شریف و علی قدر هستند سپاه هم که در همه موارد آدم کی خودش نازه های جوانان خودم شده را در بیغوله ها دفن می خر در این مورد برای بدنام کردن نیروی انتظامی دستور تحویل جسد به خانواده را داد در ضمن از جسد فیلم گرفت و پخش کرد تا آدم کشی های 46ساله سپاه به اسم نیروی انتظامی زده شود وگرنه ما رژیم اسلامی خیلی به مردم لطف داریم که جوانان شجاع ایران را به بهشت می فرستیم ببخشید خودشان به بهشت می روند
    1
    18
    دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    بقول سپاه ، میر موسوی در لاهیجان دو روز با شیشه شکسته و آب‌جوش مردم روستا را تهدید می‌کرد و بعد از دو روز ماموران آمدند و او مقاومت می‌کرد ، سپس حالش بد شد و بعلت بیماری قلبی در گذشت . در شهسوار هم کمیل ابوالحسنی هم بعلت بیماری قلبی به پاسگاه پلیس مراجعه کرد و حالش بد شد و فوت کرد ، ماموران لطف کردند و سریع دفنش کردند .
    3
    17
    دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    iran1 - آرلون، بلژیک
    همون، پس شک نکن سپاه یک عضوش رو از دست داده
    0
    13
    دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    آخه بی شرفی که این مقاله رو نوشتی یک درگیری با پلیس این همه آثار کبودی و سوراخ در بدن ایجاد میکنه. این مقاله ماست مالی کردن جنایت نیست بلکه خون شویی جنایت هست
    1
    16
    دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    اینو که دیگه همه میدونند ، لجن نامه جوان هم یه گُهیه مثل کیهان دیگه ! حالا هی ریسمون و به آسمون ببافه و صغری کبری کُنه ، چیزی عوض نمیشه ! حال و روز وحوش نیروی انتظامی رو هم همه میدونند ، یکی از اصلیترین بازوهای سرکوب رژیم فساد و جنایت مفعول کو*ی!!
    0
    2
    دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.