(ویدیو) دونالد ترامپ: خدا مرا نجات داد تا بتوانم دنیا را نجات دهم



دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواهان، ادعا کرد که خدا با هدف «نجات آمریکا» و شاید جهان از او محافظت می‌کند و به همین دلیل است که از سوءقصد ماه گذشته جان سالم به در برده است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با فیل مک‌گرو، شخصیت تلویزیونی معروف به دکتر فیل، تلاش کرد تا جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور را مقصر تیراندازی به سویش جلوه دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از تایمز, ترامپ با این ادعا که اگر عیسی مسیح مسئول رای گیری در کالیفرنیا بود وی در این ایالت پیروز می‌شد و مدعی شد که برخی از مردم هفت برگه رای پستی دریافت کرده اند که این امر باعث افزایش آرای دموکرات‌ها در ایالتی شده است که او در سال ۲۰۲۰ با اختلاف بیش از ۵ میلیون رای شکست خورد.

ترامپ پیش‌تر در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا در حالی که در مورد موضوع مهاجرت سخنرانی می‌کرد، هدف گلوله قرار گرفت.
در این حادثه، ترامپ زخمی شد و فرد ضارب و یکی از شرکت‌کنندگان در تجمع کشته شدند. همچنین دو نفر دیگر از حاضران در این گردهمایی نیز زخمی شده‌اند.

ترامپ پس از آنکه در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت، در بیانیه‌ای گفت: یک گلوله به من اصابت کرد که قسمت بالای گوشم را سوراخ کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آمریکا هیچ جایی برای چنین خشونتی وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شده و آن را محکوم کنیم.
+32
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    این کامنت را به یادگار اینجا مینویسم!: این دمکراتها و حزب دمکرات آنقدر فاسد شده‌اند که کارشان از نهایت گذشته و به جنایت رسیده، اینها کمر همت را بسته اند تا این سری هم با تقلب آخرالزمانی حکومت را از دست ندهند چون این سری کارشان با ترامپ به کرام الکاتبین خواهد کشید! و روزی را شاهد خواهید بود که دسته دسته مردم از آمریکا فرار کنند و همین دیوار ترامپ سر خر خواهد شد!
    8
    16
    ‌پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    ako kermanshah - اسنانبول، ترکیه
    هر کسی تشنه قدرت از خدای دروغین مایه میذاره، علی ضحاک هم توی شکم مادرش یا علی گفت و با شمشیر اومد بیرون، احمدی نژاد برای مهدی غایب دیش غذا می ذاشت، کلا هر کی دنبال قدرت دچار توهم و خود بزرگ بینی.
    5
    14
    ‌پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا
    معنی این حرفا رو فقط ایرانی ها خوب می فهمن
    1
    6
    ‌پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.