تهدید به قصد باج‌خواهی ؛ «بگذار اغتشاشات شروع بشه، ببینم کی میاد کف خیابون برای حفظ نظام؟»

احمد زیدآبادیاحمد زیدآبادی در ایکس می نویسد:
گویا یک نفر از موضع "سوپرانقلابی" در مقام اعتراض به رأی اعتماد مجلس به وزیران کابینه دکتر پزشکیان نوشته است: "بگذار اغتشاشات شروع بشه، ببینم کی میاد کف خیابون برای حفظ نظام؟"

پیش از این نیز یکی از مجریان صدا و سیما تهدید مشابهی کرده بود.

معنی صریح‌تر این نوع تهدیدها چیست؟ معنی‌اش این است که "نظام برای مقابله با مردم معترض یا عاصی به ما نیاز دارد پس باید دربست تابع علایقِ سیاسی و تأمین‌کننده منافع ما به هر قیمت باشد!" این نوع باج‌خواهی‌های زننده، اولاً روشن می‌سازد که کل آن ادعاهای "ولایت‌پذیری" از سر نفاق و ریا و به محض سودجویی و حذف رقبا از صحنه مدیریت و سیاست کشور بوده است. ثانیاً، اعترافی است به این مسئله که این جماعت "بحران‌زی" و یا به بیان دیگر "اغتشاش‌زی" است و موقعیت و کارکردش وابسته به بی‌ثبات کردن کشور است.

آنها ظاهراً این نکته را فراموش می‌کنند که اعتراض و عصیان مردم، نتیجه میدان دادن به این قبیل نیروهای تندرو و ستیزه‌جو و خشن و انحصارگرا و تبعیت از امیال آنان است و اگر حکومت از آنها فاصله بگیرد و به مطالبات عموم مردم توجه نشان دهد، اصولاٌ اعتراض و یا به تعبیر آنها، "اغتشاشی" صورت نمی‌گیرد که لزومی به "حضور آنان در کف خیابان برای حفظ نظام" باشد!

اینکه من در سال‌های اخیر به تکرار هشدار داده بودم که اولاً هر نوع تحرک خیابانی معطوف به بی‌ثباتی" به نفع این جماعت است و سبب ارتقاء و تقویت آنان می‌شود و ثانیاً این طیف، در صدد به گروگان گرفتن نظام سیاسی است تا آن را به طور کامل به خدمت خود در آورد و مانع کوچکترین انعطافی از سوی آن برای تطبیق با شرایط دائماً متحول درونی و بیرونی شود، بنا به همین ملاحظات بود.
+14
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    نقل از پیش بینی های شاه نعمت الله ولی: بس فرومایگان بی حاصل. عامل و خواندگار می بینم
    4
    16
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا
    ببین الاغ آدم کش، جنگ زرگری قاتلین شاغل در رژیم اسلامی برای خر کردن مردم برای جلوگیری از انقلاب خونین در پیش بر علیه آخوند بازاری سپاهی جانی ، مدتها است رو شده و دیگر این بازی ها جواب نمی دهد این نوع آخر دیگر نوبر است اغتشاش به جای انقلاب مردم ،،،خواب دیدی خیر باشد سوت و کوری هتل های ترکیه حاکی از مترصد فرصت بودن مردم برای جمع کردن بساط اسلام خونریز در ایران است دیگر مردم دنبال خوشی و رقص الکی در خیابان نیستند تیرتان به سنگ خورده
    0
    7
    جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.