جنیفر لوپز بعد از دو سال زندگی با بن افلک درخواست طلاق داد

 جنیفر لوپز ۵۵ ساله تاکنون چهار بار و بن افلک ۵۳ ساله دو بار ازدواج کرده‌اندرادیو فردا: جنیفر لوپز خواننده و بازیگر هالیوود بعد از دو سال زندگی مشترک با بن افلک، فیلمساز و هنرپیشه آمریکایی، درخواست طلاق داده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده که خانم لوپز بعد از دو دهه روابط عشقی و در حالی که این زوج هالیوودی در سال ۲۰۲۲ رسما ازدواج کردند، درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه داده است.

خانم لوپز ۵۵ ساله تاکنون چهار بار و آقای افلک ۵۳ ساله دو بار ازدواج کرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه می‌نویسد خانم لوپز درخواست طلاق را روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد به دادگاه عالی لوس‌آنجلس ارائه کرد، اما پیشتر وبسایت «تی‌ام‌زد» که اخبار مربوط به سلبریتی‌ها را پوشش می‌دهد گزارش داده بود که درخواست طلاق در ۲۶ آوریل انجام شده است.

روابط عاشقانه این زوج که در رسانه‌ها لقب «بنیفر» گرفته بودند در سال ۲۰۰۳ و در جریان تهیه فیلم «گیگلی» آغاز شد، اما آن‌ها به رغم تصمیم اولیه برای ازدواج و مشارکت در تهیه یک فیلم دیگر با نام «دختر جرسی» در سال ۲۰۰۴، راه خود را از هم جدا کردند و علت آن را «نگاه‌های سنگین مردم» عنوان کردند.

این زوج، نهایتا در سال ۲۰۲۱ دوباره روابط خود را از سر گرفتند و یک سال بعد ازدواج کردند.

خانم لوپز در مراسم ازدواج‌شان گفته بود «عشق زیبا، مهربان و صبور است؛ ۲۰ سال صبر کرد».

جنیفر لوپز پیش از این سه بار ازدواج کرده بود. او از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ با اوجانی نوآ و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ با کریس جاد زندگی مشترک داشت که هر دو بازیگر هستند.

او سپس با مارک آنتونی، خواننده، در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، دوقلوهای ۱۴ ساله هستند. زندگی مشترک جنیفر و آنتونی نیز در سال ۲۰۲۱ خاتمه یافت.

بن افلک نیز پیشتر با جنیفر گارنر بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۰۵ ازدواج کرده بود که حاصل این زندگی مشترک، سه فرزند است. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند.
+3
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    چلیپا - جزایرسلیمان، جزایر سلیمان
    اینا عزدواج نمیکنن.تجارت میکنن.یکی از بدبختیای دنیا اینه.دخترا همهش بهفکر مردقدبلندپولدار سواربراسبه سفیدهستن که هیچوقت نمیاد.هروق این طرزفکر درست شد.خیلی چیزادرست میشه.بیشتر مردهام الان بیپول وپشمالووکله کچل وشکم گونده شدن.بچه بدنیا بیادمی بینه باباش یه پیرمرد.مامانش پیرزن.خدابدور
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    این و کاردشیانها هالیوود را آباد کردند.
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.