سردار آزمون عکس مهاجم اسرائیلی را حذف و تصویری با چفیه منتشر کرد

ایران وایر: ساعاتی پس از آن که «سردار آزمون» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، عکسی کنار هم‌بازی اسرائیلی‌اش را در استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد، مجبور به حذف این تصویر و انتشار عکسی از خودش با چفیه بر گردن در صفحه اینستاگرامش شد.

یک منبع «ایران وایر» در فدراسیون فوتبال گفته است دو نهاد اطلاعاتی و امنیتی به صورت مستقیم به فدراسیون فوتبال فشار آورده‌اند که این تصویر جدید با چفیه در حمایت از «غزه» و «فلسطین» جانشین عکس سردار آزمون با «مونس دبور» شود.

مونس دبور (Mu'nas Dabbur) مهاجم ۳۲ ساله اسرائیلی است که در تیم «شباب الاهلی» امارات، زوج خط حمله این تیم را شکل می‌دهد. مونس دبور سابقه بازی در تیم‌های «مکابی» اسرائیل، «گراس هاپر» سوئیس، «سالزبورگ» اتریش، «سویا» اسپانیا و «هوفنهایم» آلمان را دارد. او همچنین ۲۰ بار پیراهن تیم ملی فوتبال اسرائیل را نیز بر تن کرده است.

نهادهای امنیتی و فدراسیون فوتبال در حالی به سردار آزمون برای برداشتن تصویر خود با مهاجم مونس دبور فشار آورده‌اند که یک باشگاه اماراتی حاضر در لیگ نخبگان فوتبال آسیا، با این بازیکن اسرائیلی قرارداد بسته است.

تصویر منتشر شده از سردار آزمون با چفیه بر گردن، به پاییز سال ۱۴۰۲ و دیدار دوستانه تیم فوتبال مقابل قطر، در امان برمی‌گردد.

پس از آن‌که بازیکنان تیم فوتبال با این چفیه‌ها وارد زمین شدند، «علی خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی در پیامی از آن‌ها تشکر کرد.
+9
رأی دهید
-71

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    این خیلی وقته سر و‌ته آزمون هست.
    8
    36
    ‌سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا
    ما نباید از کاه کوه بسازیم. بعد پیروزی باید این چیزا یادمون نره. کی با ملت و پشت ملت بود وکی دنبال رانت و ماشین گرفتن و بدون کنکور دنبال پزشکی خوندن بود. اینا نباید فراموش بشه
    1
    18
    ‌سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
    سردار بیا اینو وردار، اونو ورندار.‌...
    4
    5
    ‌سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.