زن ۵۰ ساله همسایه به طمع گوشواره های طلا آی‌نور سه ساله او را خفه کرد

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز چند روز پس از شناسایی و بازداشت متهمان به قتل دختر بچه سه ساله‌ای در این منطقه، جزئیات جدیدی از قتل آی‌نور را تشریح کرد.

در عین حال روز یکشنبه ۲۸ مرداد صحنه قتل این دختر سه ساله از سوی متهمان بازسازی شد و تحقیقات پلیس برای رسیدن به سرنخ‌های دیگری از این ماجرا ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

ناپدید شدن آی‌نور سه ساله از سوی خانواده‌اش در روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد اعلام شد اما تحقیقات برای یافتن ردی از او شش روز طول کشید و در نهایت پیکر بی‌جان او از چاه فاضلاب خانه یکی از اهالی روستا بیرون کشیده شد.

چند روز پس از کشف جسد، پلیس چهار مظنون را دستگیر و در نهایت یکی از آنها ‌که زنی میانسال است، به قتل دختر بچه اعتراف‌ کرد.

خداداد نظری، عموی آی‌نور، در مورد اعتراف متهم به قتل به روزنامه جام‌جم ‌گفته است: «قاتل آی‌نور، خودش فرزند و عروس دارد و حدود ۵۰ ساله است. بعداز ظهر روزی ‌که آی‌نور ناپدید شد، او به قصد بازی با یکی از بچه‌های این زن به خانه‌اش رفته بود. طبق اعترافات این زن، او همان روز به طمع سرقت گوشواره‌های طلای بچه، او را در آغوش‌ گرفت، دستش را روی دهانش ‌گذاشت تا جیغ نزند و سپس گوشواره‌ها را از گوشش خارج ‌کرد. در همین فاصله ‌که دستش را روی دهان بچه ‌گذاشته بود، او در اثر خفگی به قتل رسید.»

بر اساس اظهارات عموی این دختر سه ساله، متهم به قتل در ابتدا جسد آی‌نور را در انبار کاه خانه خود پنهان‌ کرده بود اما پس از چند روز، جسد را به چاه فاضلاب خانه پسرش انداخت.

پلیس در تحقیقات خود، متهم اصلی را این زن ۵۰ ساله معرفی کرده است اما دو پسر و یک عروس او نیز در مظان اتهام قرار دارند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز هم با تایید اینکه مادرشوهر و عروس همسایه آی‌نورهم‌اکنون در بازداشت هستند، گفته است: «در حال بازجویی از پسرهای این خانواده هستیم.
+8
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zavareh - رودسر، ایران
    تنها در ایران نکبت زده و در اشغال اسلام متعفن تازی
    3
    21
    یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.