فال روز یکشنبه ۱۸ آگوست - ۲۸ امرداد

 فروردین
 
شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه های زندگی تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.
فال حافظ
ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر***بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر
از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست***کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر
تعبیر: توبه ی تو مورد قبول حق واقع می شود، کینه ها را کنار بگذار و گذشت داشته باش هر چند که عمرت می گذرد و تو تا به حال به فکر خویش نبوده ای و همیشه با حوادث جنگیده ای اما از این به بعد تصمیم گرفته ای که فرد دیگری شوی. پس کاری کن که نامت را در آینده به خوبی یاد کنند.
 
اردیبهشت
 
شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد
فال حافظ
سحرگاهان که مخمور شبانه***گرفتم باده با چنگ و چغانه
نهادم عقل را ره توشه از می***ز شهر هستیش کردم روانه
تعبیر: نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دلتان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.
 
 خرداد
 
امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.
فال حافظ
حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم
مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم
تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.
 
تیر
 
شما در این روزها برای انجام فعالیت های روزمره تان دیگر هیجان ندارید، بسیاری از کارهایی را که در سابق ﺁرزوی ﺁنها را داشته اید و امروز به این ﺁرزوهای بزرگ رسیده اید اما دیگر شوق و ذوق سابق را ندارید، به خود یادﺁوری کنید که شما برای رسیدن به جایی که در حال حاضر هستید مشقت های فراوانی را متحمل شده اید. شما نباید در یک مسیر ثابت بمانید و تسلیم سرنوشت شوید. روحیه تهاجم جویانه ای که در شما وجود دارد را از خود دور کنید تا بتوانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای این که بتوانید به یک وضعیت ثابت برسید، بهتر است برای مدتی استراحت کنید و از تمام صحنه های اجتماعی و شغلی دور شوید.
فال حافظ
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر:  در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااین خصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.
 
مرداد
 
امروز دلتان نمی خواهد انرژی خود را هدر دهید، پس بهترین لباس هایتان را بپوشید و به سوی پیشرفت بروید. در محل کار همه را تحت تاثیر قرار خواهید داد. اگر ایده جدیدی دارید توانایی کافی برای آن را خواهید داشت که کاری کنید که مورد استقبال قرار بگیرد. امروز شاید دلتان بخواهد که یک مهمانی راه بیندازید و دوستان یا همکارانی که نقاط مشترکی با آنها دارید را به خانه خود دعوت کنید. حواستان را جمع کنید، شاید عشق واقعی خود را در این میهمانی و در میان این افراد بیابید. اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید و با اشتیاق در اطراف خود به دنبال عشق می گردید، بدانید که هر آنچه در جستجوی آن هستید را به دست خواهید آورد، کافی است بدانید به دنبال چه می گردید.
فال حافظ
عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله
ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه
تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.
 
شهریور
 
لبخند بزنید! این انرژی مثبت شما مسری است و به اطرافیانتان نیز سرایت خواهد کرد. نه تنها به اهدافتان امیدوار خواهید بود، بلکه این انگیزه را نیز خواهید داشت که برای به دست آوردن آنها تلاش کنید. ترکیب بی نظیر واقع گرایی و مثبت اندیشی در شما همه را به خود جذب خواهد کرد و می توانید دیگران را نیز به دنبال کردن رویاهایشان تشویق کنید. با نادیده گرفتن افراد منفی نگر و تمرکز بر اهدافتان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. درست است که لذت بردن از رابطه عاطفیتان مهم است، اما آیا احترامی که انتظار دارید را از این رابطه دریافت می کنید؟ آیا به همان اندازه که برای عشقتان مایه می گذارید از جانب او نیز دریافت می کنید؟
فال حافظ
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.
 
مهر
 
خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. امروز باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامه هایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.
فال حافظ
صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد
تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.
 
 آبان
 
امروز انرژی هایی که کائنات برای شما در نظر گرفته اند به قدری زیاد است که می توانید یک شبه، کلی از مسایل زندگی خود را سامان دهید. اول اینکه به ظاهر و رفتار خود بیشتر رسیدگی کنید و توجه بیشتری داشته باشید. با افراد مثبت و کارشناس، بیشتر صمیمی شوید. سپس، تلاشتان را در محل کار بیشتر کنید. از امروز تا سه هفته دیگر، همه چیز در بهترین حالت خود خواهد بود. روی حرف هایی که به زبان می آورید خیلی وسواس به خرج دهید. هیچ کدام از لحظه ها را بیهوده و بدون هدف نسوزانید و بلکه با سیاست کامل، برای همه چیز برنامه ریزی کنید.
فال حافظ
بود آیا که در میکده ها بگشایند***گره از کار فروبسته ما بگشایند
اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند***دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند
تعبیر: اگر می خواهی درهای حاجت به رویت باز شود از دروغ و ریا دوری کن. به صفای دلت و به خاطر دعاهایی که کرده ای درهای مراد به رویت گشوده شده و رقیبان و حسودان از ناراحتی خون گریه می کنند. نامه ای به دست تو خواهد رسید که عین مراد است. خداوند یار توست.
 
آذر
 
امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
فال حافظ
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
دی
 
امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. امروز اطلاعاتی به دست خواهید آورد که بعدها خیلی به کارتان خواهند آمد. به غیبت ها توجه نکنید، اما بحث های اقتصادی را به دقت دنبال کنید. عشقتان فکر می کند که این روزها زیاد به او اهمیت نمی دهید، به او نشان دهید که اشتباه فکر می کند.
فال حافظ
فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش
دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش
تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.
 
بهمن
 
امروز زیاد انتظارات خود را بالا نبرید چرا که ممکن است با برآورده نشدن انتظاراتتان احساس سرخوردگی کنید. شما نسبت به خانواده، دوستان و همکاران خود بسیار با ملاحظه و دلسوز هستید، شما همیشه همینطور هستید، اما اطرافیان امروز بیش از همیشه متوجه این ویژگی شما و نسبت به آن قدردان هستند. این بهترین فرصت است برای اینکه از این موقعیت خود استفاده کرده و با این قدرت خود مشکلی که در خانواده وجود دارد را ختم به خیر کنید. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید
فال حافظ
کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود
تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.
 
اسفند
 
امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت بخش شرکت کنید، می توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.
فال حافظ
از دیده خون دل همه بر روی ما رود***بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود
ما در درون سینه هوایی نهفته ایم***بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود
تعبیر: درد دل زیادی داری که نمی توانی به هر کسی بگویی. رو به سوی معشوق خود می کنی ولی او هم صدای دل شما را نمی شنود و رو برمی گرداند و از بی تفاوتی همه دل تنگ هستی. خودت فردی پاکدل هستی به خدایت توکل کن و بدان اگز خدا بخواهد مراد دلت را خواهد داد..
+9
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.