یک مقام ارشد امنیتی ایران: در صورت شکست نشست دوحه، حمله به اسرائیل انجام خواهد شد

موشک ساخت ایرانیورونیوز: یک مقام ارشد امنیتی ایران هشدار داد که اگر مذاکرات آتش‌بس در غزه به نتیجه نرسد، ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد.

این مقام امنیتی در گفتگو با رویترز گفت که اگر روشن شود که دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مذاکرات نتیجه‌بخش با گروه حماس را به تاخیر می‌اندازد، ایران و متحدانش از جمله حزب‌الله حمله مستقیمی به اسرائیل انجام خواهند داد.

در همین حال، سه مقام ارشد ایرانی به رویترز گفتند که تنها دستیابی اسرائیل و حماس به توافق آتش‌بس می‌تواند ایران را از حمله مستقیم علیه اسرائیل منصرف کند؛ حمله‌ای که ایران آن را انتقام‌جویی از کشته شدن اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران می‌داند، هر چند که اسرائیل تا کنون مسئولیت این کشتار را برعهده نگرفته است.

قطر امروز میزبان نشست آتش‌بس میان اسرائیل و گروه تروریستی حماس خواهد بود. نشستی که حماس اعلام کرده در آن شرکت نخواهد کرد.

تا کنون تمامی نشست‌های آتش‌بس میان دو طرف، طی ۱۰ ماهی که از آغاز درگیری‌ها در نوار غزه می‌گذرد، بدون حصول نتیجه‌ای به پایان رسیده است.
+16
رأی دهید
-55

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    الاغها!! خود اون مرتیکه سینوار گفت نمیاد 😀 حالا ببینیم بعد از اینهم باز بهانه دارین که دنبلان نداشته اتون رو پنهان کنین؟
    6
    49
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    یک مقام امنیتی دیگر نیز اعلام کرد که پس از آن نشست منتظر خواهیم بود که ببینیم نشست های دیگر هم به نتیجه میرسند یا خیر. اگر رسیدند که دو حالت دارد، اگر نشست به نتیجه رسید که خوب، اما اگر نرسید دو حالت دارد. یا حمله میکنیم و یا نمیکنیم. اما اگر کردیم دو حالت دارد و الی آخر. صلوات بلند!
    3
    49
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    حالا با چی میخواید حمله کنید؟ پراید یا نیسان آبی ؟ چون تنها سلاح کشنده تون همیناست. خسته نمیشید از چسی اومدن ؟ جنگ مرد جنگ و خامه میخواد که ندارید
    5
    54
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    منش ایرانی بر مبنای پهلوانی اخوت و رفتار نیک گفتارنیک پندارنیکه که خیلی جهان شموله قبیلگی نیست. اسرائیل یک سگ هار بی هویته و برای رشد دموکراسی در ایران باید یک تو دهنی محکم بخوره. چرا حتی در این شرایط اسفناک ایران خودت رو بالاتر میبینی؟ جواب در هفت‌گامِ انسانیته که در آن، انسان با خرد خویش به اندیشه، با اندیشه به فرهنگ، با فرهنگ به تمدن، با تمدن به شهروندی و با شهروندی ملیت به انسانیت دست‌می‌یابد و همه‌چیز از «ذات انسان» آغاز می‌شود. برای اقوام سامی مردم بعلت دید مذهبی تمام این راهها طی نشده و در مرحله بدوی مانده و تعریف روابط با دیگران در حد همان کتابهای مذهبی میماند اما برای تمدن ایرانی و شخص ایرانی خواننده میتواند ویگن باشد هنرمند میتواند سعید شنبه زاده باشد یا نوازنده نی نی داوود یهودی باشد به همین دلیل این حکومت فاشیزم ملایان سعی دارد بین مردم تفرقه بیاندازد. دلتان خوش یهویان به خودشان رحم نمیکند تمام تورات و تلمود ماجرای جنگهای قبیلگی آنها است نه با شما. چه با ملایان چه بی ملایان یکی از بازیگران کثیف منطقه اسرائیل است و از رشد نکردن تفکر در ایران سود میبرد.
    16
    4
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    من یکی که بی صبرانه منتظرم ببینم این سپاهیان فاسد و تروریست این با چه جور میخوان حمله کنن، عمرا اگه ....داشته باشن چنین غلطی بکنند. اگر هم غلطی بکنند اسرائیل و مخصوصا امریکا در جواب حمله چنان بکنن تو .....تمام ۱۲ امام زنباز و دروغینشون از قبر بلند بشند و براشون گریه کنن.
    0
    23
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    ج.ا در مسائل بین المللی همش صحبت از ایران می‌کند، اولا ۹۹ در صد ملت ایران باشما همراه نیستند ثانیا شما انگل ها و بخصوص انگل زادگان شما امکان ندارد که از سر سفره خان نعمت ایران بلند شده و جایگاه خود را بخطر بیاندازید !؟! پس ساکت بشینید و عر و تیز نکنید .!
    0
    16
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid4053 - اصفهان، اتریش
    بر همه ما واضح و اشکار است که این حکومت برای ما ایرانیان غیر قانونی است . لطفأ تیتر را به عنوان یک مقام امنیتی جمهوری اسلامی تغییر دهید. پشتیبان یک دولت همیشه مردمش بوده اند . فکر این رو کردید که کی حاضر میشه برای شما غاصبان ایران بره بجنگه؟ اون انگلزاده هاتون که مواظب هستند ناخونشون اوف نشه. یه چندتا سگ ولگرد دارین که اونها هم فقط میتونن با لباسهای کماندویی و سرتا پا مسلح بیان جلوی ما توی خیابون که حتی از دست خالی ما هم وحشت دارند پس زرزر اضافی نکنید.
    0
    15
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    romano - تهران، ایران
    بگیر بخواب بابا
    2
    17
    جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.