معاون سیاسی سپاه پاسداران: جوانان تصور می‌کنند دوران پهلوی دوران رفاه و آسایش بود

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدویچه وله: یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد (۱۵ اوت) در جمع نیروهای بسیج در مشهد ادعا کرد که ملت ایران در "محاصره تبلیغاتی دشمن" قرار دارد. به گفته او هدف دشمن این است که مردم را "ناامید کند و این تصور را ایجاد کند که نظام در حال شکست است."

جوانی با تاکید بر صحبت‌های خامنه‌ای مبنی بر "امیدآفرینی به عنوان جهاد اصلی"، افزود: «بسیاری از جوانان به دلیل تصویرسازی‌های نادرست، تصور می‌کنند که دوران پهلوی دوران رفاه و آسایش بوده است، در حالی که واقعیت چیز دیگری است.»

او در بخش دیگری از سخنان خود "عملیات طوفان الاقصی" را نشانه پیروزی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواند.

گروه تروریستی حماس نام حمله هفتم اکتبر سال گذشته به جنوب اسرائیل را "طوفان الاقصی" گذاشته است؛ حمله‌ای که در جریان آن بیش از ۱۲۰۰ نفر قتل‌عام شدند. بنا بر ارزیابی اسرائیل، همچنان ۱۲۰ گروگان در دست شبه‌نظامیان حماس هستند که در مورد زنده بودن ۴۲ نفر از آنان تردید وجود دارد.
+6
رأی دهید
-63

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    مردک، سن تو مسلما اونقدر هست که دوره محمد رضا شاه رو بیاد بیاری! آغای مالشیان، خجالت نمیکشی در روز روشن دروغ میگی؟؟
    1
    53
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش گرانه - برگن ، نروژ

    بله دوران پهلوی بله که دوران رفاه و آسایش بوده. مقیاس اقتصاد ایران هموزن اقتصاد اسپانیا, پرتقال, ایتالیا و یونان هر چهار کشور با هم. الان ایتالیا, اسپانیا پرتقال و یونان کجان و ایران آخوندی کجاست؟ دلار ۷ تومان میدانید یعنی چه؟
    0
    48
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان

    دوران پهلوی دوران شکوفایی بود و استفاده از دانش و مغز . افرادی مثل تو جاشون تو زندان بود و بس. حرف از روی معده نزن مردم بیدارند و آگاه و دست شما نانجیب های بیشرف و بی شرم وطن فروش را خوا نده اند. زور بیخود نزن. از پدرت بپرس اگر زندس!
    0
    50
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دلاور - استهکلم، سوئد

    بله واقعا" دوران رفاه و اسایش بود بدلیل اینکه مردم به انچه که داشتن قانع بودن و اگر هم کسی نداشت ناامید نمیشود از اینکه شاید در اینده هم نداشته باشد. زمان شاه عربستان سعودی و کشورهای عرب خلیج فارس رفاه و اسایش مردمانشان در برابر رفاه و اسایش ما ایرانیها صفر بود. سال 1357 بزرگان ما و کسانیکه در خارج از ایران مثل یزدی و قطب زاده , سازگارا و کی و کی فریب اخوندهای حیله باز را نمیخوردن و میگذاشتن نظام شاهنشاهی در ایران ادامه داشته باشد بدونه شک حالا مردم عرب و خیلی از مردم اروپا و امریکا حسرت زندگی ما را میخوردن!
    0
    49
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    راست میگه، زمان شاه در دبیرستان ما را وادار میکردند که کوه بکنیم! این بود که خیلی سخت میگذشت! البته بعدش که میرفتیم سر قبر پدر این سردار برای قضای حاجت، خیلی راحت میشدیم!
    0
    41
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    خوب الدنگ قراضه معلومه که دوران هم رفاه وهم آسایش بود. اینهمه جوان بیکار و معتاد وجود داشت؟ با پاسپورت ایرانی در همه جا دنیا برای ایرانی‌ها باز بود پول ایران ارزش داشت و تو خیلی از بانک‌های معتبر دنیا قابل تعویض به دلار یا پول های رایج دیگه بود. و بالا تر از همه اخه پوفیوز الدنگ حـ... کی جوانان مملکت در بدر بودن و پناهنده تو سر تایر دنیا کی جوان‌ها دسته دسته مغز شوی می شدن برای جنگ و آدم کشی لعنت تو روح پس انداز تک تک شما حـ...ا و با اون خمینی هندی زاده مفلوک که بنیانگذارتون بود.🤮
    0
    42
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    جوانان امروز اهل اینترنت و جستجو هستند فقط برای مثال در گوگل سرچ کنید. دویچه وله : درآمد سرانه امسال ایرانیان ۷۶ درصد کمتر از ۴۰ سال پیش است
    0
    35
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه
    تف به شرف تو پاسدار حماقت و رهبر شماره یک و دو بی صفت و پفیوزت که در طی بیش از چهار دهه حکومت رذیلانه خود چیزی جز دروغ و کثافت و نابودی به ملت و کشور ندادند.
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    من چندی پیش چین بودم ، واقعیت اینه که همچنان میلیون ها نفر فقیر در این کشور وجود دارد ، اما نکته در اینه که ۷۵۰ میلیون نفر در چند دهه گذشته از فقر مطلق به طبقه متوسط رسیده اند ، یعنی اقتصاد بالنده ، تا ۱۰ - ۱۵ سال دیگر ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم طبقه متوسط می‌شوند . در دوران شاه فقید فقر خصوصا در استان‌های مرزی ریشه کن نشده بود ، چونکه فرصت پیروزی کامل علیه فقر نداشتند اما به جرات میگم‌اگه انقلاب نشده بود مانند کره جنوبی فقر مطلق تقریبا ریشه کن شده بود ،
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.