دیپلمات سابق جمهوری اسلامی: ایران را به حمله هسته‌ای تهدید کردند و ایران گفت «مقابله به مثل» می‌کند

ایندیپندنت فارسی: امیر موسوی، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی که در برنامه‌های تلویزیونی شبکه‌های عربی به‌عنوان کارشناس نزدیک به جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کند، در گفتگویی در المیادین مدعی شد که در اولین روزهای پس از مرگ اسماعیل هنیه در تهران، تلاش‌هایی در زمینه میانجی‌گری برای جلوگیری از اقدام جمهوری اسلامی انجام شد.

این شهروند عراقی-ایرانی که از سال ۲۰۱۸ مدیریت بنیاد «مطالعات و تحقیقات راهبردی اسفر» را بر عهده دارد، ادعا کرد از منابعی شنیده است که «تهدید به استفاده از بمب هسته‌ای علیه ایران» مطرح شده است. به گفته او، تهران در پاسخ به این تهدید اعلام کرده است که در صورت وقوع چنین چیزی، «مقابله به مثل» خواهد کرد.
+14
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    شاشیدم به دین و مذهبی که عقیده دارد باید قوم دیگری را از بین برد مخصوصا وقتیکه بیش از 85 درصد از قران و عقاید مذهبی اسلام دزدی اشکار از عقاید و تورات یهودیان است. تا جائیکه حتی ختنه ی بی فایده و مضر را اسلام از یهودیان گرفته است. بی دلیل اخوندهای عقب افتاده بیش از 45 سال است اسرائیل را تهدید و به ان گلاویز شده اند. از طرفی غلبه ی اسلام بر اسرائیل (نه یهودیان ارتدکس) غلبه ی جهل مطلق قرون وسطائی بر مدرنیته است
    5
    14
    ‌چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند
    این بی ناموس چند روز پیش در یک شبکه تلویزیونی عربی در عراق ادعا کرد پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل از پیش به اسرائیل اطلاع داده می شود تا به غیر نظامیان آسیب نبینند،الان در عراق خوابیده.
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    رُک و صریح - لندن، انگلستان
    ز این مردم در خواب ! بیدار نمی‌شوند تا ببینند کشورشون رو عراقی ها ، افغانیها و غیره آشغال کردند و دارند اداره می‌کنند ، یکیشون مثل این دراز گوش دیپلمات سابق که اصل و نصبش عراقی هست.
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.