شاهزاده پهلوی: رجزخوانی جمهوری اسلامی در حالی است که از تامین آب و برق و سوخت و نان مردم عاجز است

ایران اینترنشنال: شاهزاده رضا پهلوی در ایکس نوشت: «جمهوری اسلامی در حالی برای اسرائیل و آمریکا رجز می‌خواند و به بهانه حذف رهبر یک سازمان تروریستی، بر طبل جنگ می‌کوبد، که از تامین آب و برق و سوخت و نان مردم ایران عاجز است.»

شاهزاده رضا پهلوی با اشاره به اعتصاب‌های کارگران و بازنشستگان بخش‌های مختلف، پرستاران و کادر درمان، کشاورزان، پیمانکاران و کامیون‌داران در سرتاسر ایران طی هفته‌ای اخیر، گفت ایران به عنوان کشوری با منابع عظیم ثروت و نیروی انسانی متخصص، هرگز نباید مشکلی برای تامین نیازهای اولیه و روزانه مردم خود داشته باشد.

او گفت: «ایران برای جمهوری اسلامی به مثابه غنیمتی است که تصرف کرده تا از طریق آن، خلافت اسلامی مخرب خود را به تمام منطقه و جهان گسترش دهد. انتهای مسیری که جمهوری اسلامی می‌رود ویرانی ایران، فلاکت بیشتر ایرانیان، و به خطر انداختن تمامیت ارضی کشور است.»

شاهزاده پهلوی خطاب به نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و به آن بخشی از جامعه که هنوز به دلیل اعتقادات مذهبی در کنار جمهوری اسلامی ایستاده گفت: «به جای ایستادن روبروی ملت ایران، روبروی رژیم بایستید. پیش از آنکه جمهوری اسلامی، میهن ما را به پرتگاه نیستی فرو بیندازد در کنار ملت ایران، جمهوری اسلامی را به زباله‌دان تاریخ بیندازید و برای استقرار دوباره دولت ملی در ایران بکوشید که این برای شما، خانواده‌تان، ملت بزرگ ایران، و کشور باشکوه ایران بهتر است.»
+31
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    این امت قالتاق وطن فروش را باید همینطور اداره کرد،
    4
    9
    ‌چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    در این نظام اهریمنی ولایی ، مردم وسیله ای ارزان برای رسیدن به اهداف خودخواهانه عمامه بسران اجنبی و بی ناموسند ! مهم تأمین رفاه و رضایت مزدوران و پاچه خواران و جنایتکاران وطنفروشیست که تن به بیضه مالی مفعول و حکومت غیرقانونی و مستبد و فاسدش داده اند !!
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.