فال روز چهارشنبه ۱۴ آگوست - ۲۴ امرداد

فروردین
 
شاید برای امروز برنامه های زیبا و قشنگی داشته باشید. اما احتمالا مشکلات رنگارنگی جلوی پایتان ظاهر می شوند. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل اعتماد، این مسایل را برطرف کنید. کنترل همه چیز را به دست داشته باشید و نگذارید خیلی راحت هر چیزی شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی تلاش زیادی انجام می دهید و نادیده گرفته می شود، آن را به عنوان «طرد شدن» تلقی می کنید. اما خیلی پیش داوری نکنید. شاید لازم باشد در مورد افکار خود حرف بزنید.
فال حافظ
مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد
رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد
تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز به موقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.
 
اردیبهشت
 
امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.
فال حافظ
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است
دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبر و قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند
 
خرداد
 
اوضاع آنطوری که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و این موضوع شما را ناراحت کرده است، بهتر است دورباره فکر کرده و برنامه ریزی کنید. برای این که خودتان را از این حالت روحی نجات دهید کمی تفریح را در برنامه خود قرار دهید. حس ماجراجویی در شما زنده شده است و دلتان می خواهد کارهایی بکنید که تا به حال انجام نداده اید. همراه با دوستان و عزیزانتان به یک رستوران جدید بروید و یا یک فعالیت گروهی که تا بحال انجام نداده اید را امتحان کنید. همچنین گذراندن یک شب رمانتیک سرشار از عشق نیز می تواند به شما آرامش بدهد. اگر کسی را دوست دارید اما جسارت گفتن این موضوع به او را ندارید الان وقت آن فرا رسیده است که پا پیش بگذارید.
فال حافظ
ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی
قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی
تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله
 
تیر
 
زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.
فال حافظ
ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم***غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم
دل بیمار شد از دست رفیقان مددی***تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم
تعبیر:  شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار می گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.
 
مرداد
 
اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و دقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.
فال حافظ
گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه
تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.
 
شهریور
 
خبر ازدواج یا نامزدی یکی از دوستان یا آشنایانتان شما را به شدت تعجب زده خواهد کرد و خواهید فهمید که انسهان ها گاهی می توانند خیلی غیر قابل پیش بینی باشند. گاهی حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و امروز احساس می کنیدکه پیشرفت مالی در راه است. این خیلی خوب است و طبق قانون جذب به شما کمک خواهد کرد، سعی نکنید با انرژی منفی این احساس را کنار بزنید.اگر فکر می کنید امروز با حرف هایتان می توانید به کسی کمک کنید حتما این کار را بکنید. حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، او را در انتظار نگذارید.
فال حافظ
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه ها رفت
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تنهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان هم دیر نیست. طبیب تو خداوند است روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
مهر
 
امروز عینک خوش بینی به چشم هایتان زده اید و آسمان آفتابی را می بینید اما ابرهای سیاهی که نزدیک می شوند را نادیده می گیرید. بهتر است به کسانی که به شما وعده و وعیدهای فراوان می دهند اما توانایی برآورده سازی این وعده ها را در آنها نمی بینید اعتماد نکنید. انرژیتان را برای چیزی که از نتیجه اش مطمئن نیستید حرام نکنید و خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و بی بازده نکنید. عشق رویاهای شما کیست؟ از او فرار نکنید. راجع به آنچه که در ذهنتان می گذرد با او حرف بزنید، امروز فرصت مناسبی برای فرصت های سازنده است. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز فرصتی مناسب برای بیان خواسته هایتان و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها است.
فال حافظ
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشان هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.
 
آبان
 
امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.
فال حافظ
کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش***معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش
الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی***گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو و این چند صباح عمر را غنیمت دان که روزگار به کامت می باشد. موفقیت و خوشبختی به رویت لبخند می زنند. خودت هم همتی بکن، همه چیز برای رسیدن به هدف و حاجت مهیاست. برخیز، انشاالله که موفق می شوی.
 
آذر
 
شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.
فال حافظ
آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم
من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم
تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید
 
دی
 
یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید کاملا درست و بر اساس منطق می باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت ها و بد جنسی هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می کنند توصیه می کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.
فال حافظ
مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم
نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم
تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.
 
بهمن
 
اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.
فال حافظ
زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت
تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.
 
 اسفند
 
مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.
فال حافظ
نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی
تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی
تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.
+9
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.