ترامپ در گفتگو با ایلان ماسک: ایران به اسرائیل حمله نمی‌کند

گفت‌وگوی ترامپ و ماسک در اسپیس ایکسدونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در گفتگویی با ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس به مجموعه‌ای از مسایل مهم و مطرح در رقابت‌ خود با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات پرداخت. این گفتگو که در اسپیس ایکس صورت گرفت بیش از یک میلیون شنونده زنده داشت.
ترامپ با حملات شدید به حزب دموکرات، جو بایدن را بدترین رییس‌جمهوری تاریخ آمریکا خواند و در عین حال تاکید کرد که کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش رو از او نیز «ناتوان‌تر و نالایق‌تر» است.
دفاع از سیاست سختگیرانه علیه جمهوری اسلامی ترامپ در بخشی از این گفتگو به مساله ایران هم اشاره کرد و با انتقاد از سیاست دولت جو بایدن در قبال جمهوری اسلامی گفت که در دوران ریاست جمهوری بایدن، جمهوری اسلامی به‌طور مستقیم به اسرائیل حمله کرد در حالی که در دوران ریاست جمهوری او، جمهوری اسلامی ورشکسته و ضعیف شده بود و قادر نبود به حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های نیابتی خود کمک کند. ترامپ در زمینه سرسختی خود در قبال جمهوری اسلامی در دوره ریاست‌جمهوری‌اش تاکید کرد که به چین هشدار داده بود که از ایران نفت نخرد.
+43
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران

    ناو هواپیمابر و زیر دریایی اتمی و هواپیماهای جنگنده و تقی و‌نقی و شوهر ننه و همه ریختن شورت اسراییل و نگه دارن بهش تجاوز نشه! 😄 یه غلطی کرده از ترس گردن هم نگرفته یه هفته است مردم اسراییل شب و روز ندارن و صد دفعه مردن و زنده شدن تا حالا! وقت زدن تجهیزات آمریکایی و غربی، وقت خوردن باز هم پشت سر شوهر ننه آمریکا قایم شدن! اون عملیات ها رو هم که خود ایرانیهای وابسته انجام میدن تو ایران، از خودتون چی دارین شماها !!؟ :) . عزیزان رجوی پرست و دماغ و همجنسگراهای عزیز منفی یادتون نره 😄
    80
    14
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان

    ترامپ آدم فوقالعاده باهوشی است. او میداند که آخوندا شیرن در مقابل موش اما موشن در مقابل شیر!
    12
    66
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان

    بله درست میگه. او با تجربه چهار سال ریاست جمهوری و سیاستش در مقابل آخوندا بخوبی میداند که این ملا ها درست مثل گربه شیرن در برابر موش اما خود موشن در مصاف پلنگ!
    6
    49
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    siavashbrmd - بلفاست، ایرلند

    خداوند - آسمان، ایران
    البته فراموش نکن که رهبر معظمت از بیضه های روسیه و چین آویزونه و به کمک اونها پوشکش رو نگه داشته
    6
    46
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    ترامپ‌‌دوستان عزیز مقیم آمریکا، ایشان در همین مصاحبه وعده فرمودندکه بعد از به قدرت رسیدن مهاجرین از کشورهای حمله کننده را اخراج خواهد کرد، لطفا بعد از رای به این عالیجناب چمدون هایتان را دم دست بگذارید!
    31
    16
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    آنتیکور - بروکسل، بلژیک
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    دوست گرامی بسیاری از ایرانیان مقیم خارج دو ملیتی هستند و کسی نمیتونه اونها رو بیرون کنه
    3
    6
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش گرانه - برگن ، نروژ
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    ترامپ بخواد کسانی را از آمریکا اخراج کند, اکثر ایرانیان در این زمره نمیگنجند که در جامعه آمریکا گره خوردند. هستند کسانی مثل تریتا پارسی که یک پا در حسینیه دارند پای دیگر در سیستم لابی ی جمهوری اسلامی. ترامپ میخواهد امثال تریتا ها را اخراج کند. نوه ها و نتیجه های خمینی در آمریکا دارند حال و حول میکنند. حساب کنیم پول افسانه ای اینها از کجاست؟ در طول رهبریت خمینی در ایران چهل در صد پول فروش نفت ایران مستقیم میریخت به حساب صد امام. حساب صد امام در تمام نماز جمعه ها صندوق داشت که مردم از همه جا بی خبر در آن پول میریختند. شما حد نصاب فروش نفت ایران را در دوران خمینی حساب کنید. روشن میشود که "خاندان" خمینی ثروتمند ترین در جهان هستند. خاتمی اصلاح طلب هم جزوی از وارثان این ثروت است, چون فامیل خمینی است. در دوران ترامپ لیستی از آدم هایی را به آن ها دادیم که این لیست یاران و فک و فامیل های خمینی در آمریکا هستند. ترامپ هم هم قول داده بود که ثروت اینها را ضبط کرده و از دمشان را اخراج خواهد کرد. اما این در اواخر دوران ریاست جمهوری ترامپ بوده و متاسفانه به دور دوم نرسید.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش گرانه - برگن ، نروژ
    دنباله ی پیام بالا - این را هم اضافه کنم که دفتر ترامپ پیشنهاد کرده بودند که پول ضبط شده از دزدی های فامیل های خمینی و یاران او را به سازمان هایی بدهند که در زمینه ی حقوق بشر فعالیت دارند, بویژه سازمان های زنان ایرانی.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.