حمله با چاقو به یک دختر ۱۱ ساله و یک زن ۳۴ ساله در لندن

 حضور یک مأمور پلیس در نزدیکی محل حادثه در میدان لستر لندنرادیو فردا: یک دختر ۱۱ ساله و یک زن ۳۴ ساله در محله پررفت‌وآمد تئاتر، واقع در قلب منطقه وست‌‌اِند شهر لندن مورد ضربات چاقو قرار گرفتند اما به گفته پلیس آسیب جدی به آنها وارد نشده است.

این حمله روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه بیرون یک چایخانه در میدان لستر لندن روی داد که با سینماها و سالن‌های تئاتر و فروشگاه‌های بسیار به مکانی تفریحی و جذاب برای گردشگران تبدیل شده است.

پلیس گفته است مصدومان به یک مرکز درمانی بزرگ منتقل شدند اما جراحت وارد شده به آنها خطرناک به نظر نمی‌رسد.

پلیس لندن ابتدا در شبکه اجتماعی ایکس، توئیتر سابق، اعلام کرد: «ماموران پلیس در محل وقوع حادثه چاقوکشی در میدان لستر حضور دارند. یک مرد نیز در این رابطه بازداشت شده و به نظر نمی‌رسد مظنون دیگری وجود داشته باشد».

پلیس دو ساعت بعد در پست دیگری با به روز رسانی وضعیت قربانیان نوشت:‌ «دختر ۱۱ ساله نیاز به درمان در بیمارستان دارد اما جراحات او خطرناک نیست. مصدوم دوم هم دچار جراحات خفیف‌تری شده است».

پلیس در ادامه این پست نوشته است که «در این مرحله هیچ نشانه‌ای مبنی بر ارتباط این حمله با تروریسم وجود ندارد».
حمله روز دوشنبه در پی ناآرامی‌های مربوط به افزایش چاقوکشی در بریتانیا رخ داد اما آسوشیتدپرس در گزارش خود تاکید کرده که مشخص نیست که این حمله ارتباطی با ناآرامی‌ها داشته باشد.

ناآرامی‌های اخیر به دنبال کشته شدن سه دختربچه در حمله یک نوجوان با چاقو در جریان است و پلیس ایرلند شمالی از زخمی شدن ۱۰ نیروی پلیس در شورش «نفرت‌انگیز» از سوی جوانان طرفدار اتحاد ایرلند خبر داده است.

شورش‌ها که بدترین ناآرامی‌های سال‌های اخیر در بریتانیا توصیف شده است، در حالی ادامه یافته که پادشاه بریتانیا سکوت خود را شکست و از «تاب‌آوری» کشورش در برابر «تجاوز» و «جنایت» تقدیر کرد.

پلیس اعلام کرده بود که برای ناآرامی‌های بیشتر در آخر هفته آماده بود، اما تجمع یا شورش گسترده‌ای رخ نداد.

پیش‌تر صدها معترض ضد مهاجرتی به هتلی در راترهام، در شمال بریتانیا، که به گفته وزیر کشور، محل اسکان پناهجویان است، حمله کردند و خطاب به آن‌ها گفتند: «بیایید بیرون».

رهبران جامعه مسلمانان بریتانیا می‌گویند که «احساس امنیت نمی‌کنند» و وزارت کشور اعلام کرده که به‌دنبال افزایش تهدیدها، تدابیر امنیتی در اطراف مساجد تشدید خواهد شد.

دولت بریتانیا با تشکیل سه بار نشست کمیته اضطراری دولت موسوم به «کبرا»، به شهروندان خود در مورد عواقب مشارکت در ناآرامی‌ها هشدار داده است.

به گفته پلیس بریتانیا ۲۵۰ تن به‌دلیل دست داشتن در خشونت‌ها دستگیر شده‌اند.
+15
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zavareh - رودسر، ایران

    این موجودات خونخوار باورمند به این دین اهریمنی اسلام محمدی تا جهان را تعفن نکشند دست بردار نیستند.
    5
    31
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    لستر سکویر وست اند نیست. غرب مرکز شهر آیت وست اند را به آخر خیابان آکسفورد ستریت می گویند.
    0
    7
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران
    جمزوری عسلامی عنگلستان! چقدر برازندشه نام هر کشور باید به مردم و ملتش بخوره. در عنگلستان هم که بیشتر از خاورمیانه و همه کشورهای مسلمون مزجد انواع فرقه تبهکارآخوندی را دارد. نوش جونتون با آرزوی قبولی طاعات و عبادات 😭
    2
    16
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    در کشورهای اروپایی و غربی نوع گزارش بستگی داره به مذهب و رنگ پوست مهاجم. اگر به‌ قول خودشان سفید پوست نبود البته سفید پوست از نوع رنگ سفید خودشان و مسلمان هم باشه نوع حمله تروریستی اعلام میشه و اینکه سازمان‌های امنیتی آن کشور مهاجم را مدتها زیر نظر داشته اند و برای دستگاه‌های امنیتی آشنا بوده ، خب نمی دونم اگر اینطور باشه چرا طرف را قبل از عملیات دستگیر نمی کنند و عملیاتش را خنثی کنند. ولی اگر سفید پوست از نوع رنگ دلخواه خودشان باشه با مذهی غیر از مسلمانی آنوقت اعلام می کنند که طرف مشل روحی و روانی داشته و نوع حمله تروریستی نبوده و برای درگذشتگان آرامش آرزو می کنیم و جناحهای راست افراطی هم مشکلی با این موضوع ندارند و حتی خدا را هم شاکر هستند وه خودمان خودمان را کشتیم نه خارجی های مسلمان. البته گور پدر تمام مذهبها که فقط به فکر دوشیدن انسهانها بودند. از محمد و عیسی و موسی و همشون شارلاتان بودند و بس. جواب من را بدهید لطفا. چرا از زمانی اکه انسان توانست وقایع را به تصویر بکشد و فیلم برداری کند دیگر نه پیامبری آمد و نه معجزه ایی اتفاق افتاد!؟
    1
    12
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    freedom of the press - تهران، ایران
    گرامی. در دمکراسی غربی تفکرات افراطی از هر نوعش نازیسم ؛ اسلامیسم . ؛انارکیسم جرم نیست ؛ تا وقتیکه دقیقا فعالیتی افراطی نکرده باشد . هزاران اسلامیست که به سایت های افرطی میروند شناسایی هستند ؛ اما همانطور که گفتم جرم محسوب نمیشود . ازطرفی تروریسم اسلامی خشن تر محسوب میشود چرا که کینه به کل جامعه غربی دارد . بمب گزاری در مسابقه ماراتن و یا ۱۱ سپتامبر
    0
    0
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.