عارف، معاون اول پزشکیان: جامعه ما از نظر روانی، آمادگی زعامت، هدایت و رهبری زنان را ندارد

ایندیپندنت فارسی: محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری جمهوری اسلامی در نشست «تکریم و معارفه» معاونان امور زنان و خانواده رییس‌ جمهوری در دولت‌های سیزدهم و چهاردهم ادعا کرد که «جامعه ما از نظر روانی، آمادگی زعامت، هدایت و رهبری زنان را ندارد.»

این سخنان در حالی مطرح می‌شوند که زنان در خیزش سراسری ۱۴۰۱ نقش محوری ایفا کردند و تحقق مطالبات زنان از خواسته‌های اصلی معترضان بود.
+21
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    جامعه ما یا جامعه آخوندا ؟ این جامعه فقط شماها و پرستوهای تان را نمی خواهند
    0
    17
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1:پیرزن پس چه شد ؟ این همه گرباچف گرباچف ایران کردی." ما به فحاشان اهمیت نمی‌‌دهیم. ما می‌‌ریم ری می‌‌دهیم." این که شد هالو آقا. دیگر اینجا ...نکنی‌ اگر دوباره یک مقاله از رضا پهلوی گذاشتند . چه می‌‌دانم .باباش مذهبی بود.حیثیت رفت. ابرو رفت، هر چند که هرگز نداشتید. می‌‌گی نه. این هم مدرکش. دوست دارید یک مقاله از قبیله پیرزن بشنوید ؟ همان کسانی که چپ بودند ولی دنبال عکس امام بودند. دهه ۶۰ با اعدام‌ها نوجوان‌ها و دختر بچه همراه بودیم. اول تجاوز میکردند تا باکره نباشند و به بهشت روند.بعد اعدام می‌‌کردند. مصاحبه:ما با اعدام نو جوان‌ها سر و کار داریم. موضع سازمان چیست؟ پاسخ.نباید از جنبه عاطفی بر خورد کرد.این ضد انقلاب است که این موضوع را بزرگ کرده.جمهوری اسلامی حق دارد از موضع ضد امپریالیستی خود قاطع دفاع کند.در اینجا ما نباید از زن و مرد و بچه سخن بگیم . مهم دفاع از مجودیت انقلاب است.ما باید هوشیار و با جمهوری اسلامی یک موضع مشترک داشته باشیم. ترجمه به زبان فارسی‌.
    0
    8
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    2 ترجمه به زبان فارسی‌: این خوب است که آخوند‌ها به بچه ۱۲ ساله تجاوز می‌‌کنند و بعد اعدام می‌‌کنند. برای انقلاب ضد امپریالیستی خوب هم است. فکر می‌‌کنید از جمله از زبان چه کسی‌ است ؟ رقیه دانشگری از کادر‌ها بالا چریک فداهی. در روزنامه کار ۱۳۶۰. حالا درک می‌‌کنید چرا امثال فرخ مولا نگردار. پیرزن. و بقیه این همه گورباچف ایران می‌‌کنند.؟ این‌ها به آخوند‌ها محتاج هستند. اگر بروند.هزاران تاریخ دان این اسناد را بیرون خواهند آورد و خانم رقیه باید پاسخ گو باشد در مقابل پدر و مادری که به دختر ۱۲ ساله او تجاوز و بعد هم اعدام شد. وگرنه خودشان هم می‌‌دانند از این گرباچف ایران بخاری بلند نمی‌‌شود. ترس از آینده خود دارند که این لاس خشگه زدن با آخوند‌ها تا کجا بود ؟ حیران نباشید اگر بیرون آمد که جوخه اعدام در روی پشت بام مدرسه رفا داشتند،بغل گوش آقا خمینی برای خوش رقصی.
    0
    8
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    همین زنان کو..تون گذاشتن. خودتون هم میدونین. منتها اگر جنس زنش ازنوع بوگندوی خزعلی و جمیله جون باشه میشه؟
    0
    13
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.