بیرون کردن علیرضا حیدری از برنامه زنده صدا و سیما بخاطر صحبت از کیمیا علیزاده


ایران وایر: براساس تصاویر منتشر شده، پس از آن‌که «علی‌رضا حیدری» قهرمان سابق کشتی آزاد ایران و جهان، از «کیمیا علیزاده» دختر تکواندوکار ایرانی در برنامه زنده تلویزیونی نام می‌برد، به صورت محترمانه او را از استودیوی پخش زنده بیرون می‌کنند.

علی‌رضا حیدری برنده مدال برنز رقابت‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن و دارنده ۱۱ مدال طلای رقابت‌های جهانی و آسیایی، یکشنبه شب در ویژه برنامه پوشش اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ شبکه ورزش، در مورد کیمیا علیزاده که با «ناهید کیانی» در رقابت‌های تکواندو المپیک پاریس ۲۰۲۴ مبارزه می‌کرد گفت: «من لحظه‌ای که ورزشکاران خانم ما با هم مبارزه کردند، دلم گرفت. حالا برد و باختش مهم نبود، ولی دلم سوخت. غربتی که آن آدم (کیمیا علیزاده) در نگاهش بود، برای من خیلی تاثیرگذار بود. دوست نداشتم که بچه خودمان را به آن شکل ببینم.»

او در ادامه گفت: «امیدوارم که این اتفاق دیگر نیافتد و بچه‌های ما با افتخار در مملکت خودشان ورزش کنند و بدانیم که همه‌شان بچه‌های خودمان هستند.»

پس از این صحبت‌ها «مهدی توتونچی» مجری صداوسیمای حکومتی، از او خواست تا از استودیو بیرون برود.

در جریان رقابت‌های المپیک پاریس، گزارشگران صداوسیما نه تنها نامی از کیمیا علیزاده نمی‌بردند که حتی به او با القابی همچون «بی‌وطن» و «وطن فروش» حمله می‌کردند.
+5
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    فرقی بین خفه شو و لطفا خفه شو نیست . یکی یکی را طرد کنید و فراری بدید تا یابوهایتان را دور خود جمع کنید
    0
    54
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    فقط میشه گفت خاک بر سر تک تک این ارزشیها و هواداران این رژیم اشغالگر.و هر کس به هر نوعی و در هر شرایطی از این حکومت حمایتی میکنه.تمام این ماجرا سر تحمیل پوشش عربی اسلامی.
    0
    19
    دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.