فال روز سه‌شنبه ۱۳ آگوست - ۲۳ امرداد

فروردین
 
امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی هایتان را دارا هستید و می توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.
فال حافظ
شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید
 
اردیبهشت
 
امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.
فال حافظ
زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی
اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی
تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.
 
خرداد
 
امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.
فال حافظ
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است
تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
تیر
 
امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می کنند شما منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می شود ولی تمرین های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.
فال حافظ
زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد
صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد
تعبیر:  دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.
 
مرداد
 
درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد
فال حافظ
عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام
عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام
تعبیر: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود.
 
شهریور
 
اکنون متوجه شده اید که یکی از نزدیکانتان نگران یا مضطرب است اما تاکنون این موضوع را به خاطر سرگرم بودن به کارهای خود نادیده گرفته اید. اکنون اشتباه خود را می پذیرید . اگر مدتی است روابط اجتماعی تان کم شده است سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید.دیگران جذب عقل سلیم و روحیه با نشاط و هم چنین طبیعت مهربان شما می شوند.
فال حافظ
ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم
بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم
تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.
 
مهر
 
اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.
فال حافظ
ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت
وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت
تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد
 
آبان
 
انرژی ها و احساس هایی در درونتان ذخیره شده اند که راه خروجی ندارند و این شما را دچار آشفتگی کرده است. بهترین درمان این حالت شروع یک کار هنری و یا خلاقانه است که بتوانید احساسات و انرژی خود را در آن تخلیه کنید. یک نفر در انجام وظایف خود تنبلی کرده است و شما برای این که کنترل اوضاع را به دست بگیرید تظاهر به عصبانیت کنید. امروز احساس می کنید که یک چیزی کم دارید و یا کاری باید انجام میداده اید که یادتان رفته است و این احساس دارد شما را دیوانه می کند. بیهوده خودتان را عذاب ندهید. به غریزه خود اطمینان کنید و با آرامش کارهایتان را انجام دهید. مطمئن باشید که شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.
فال حافظ
دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم
زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم
تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.
 
آذر
 
امروز خصلت حقیقت گویی شما در حالیکه باعث می شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می خواهید می رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.
فال حافظ
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد
سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.
 
دی
 
امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.امروز ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.
فال حافظ
دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس***نسیم روضه شیراز پیک راهت بس
دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش***که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس
تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.
 
بهمن
 
امروز می توانید به حس ششم تان تکیه کنید تا بفهمید که چه چیزی زیباست و چه چیزی نیست، یعنی حس زیبایی شناختی تان از حد معمول آن فراتر رفته است. اما متأسفانه برای این که بتوانید حس زیبایی شناختی تان را توصیف کنید و از همه مهم تر از آن دفاع کنید، باید نظرات دیگران را به شدت نقد کنید و زیر سؤال ببرید. یادتان باشد که لزومی ندارد رضایت همه را جلب کنید، سلیقه ی شما مال خودتان است. بدانید که زیبایی در چشمان هر بیننده ای به یک شکل ظهور می کند، پس بهتر است حس زیبایی شناختی تان را با خلاقیت به کار بگیرید.
فال حافظ
هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز***ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز
روندگان طریقت ره بلا سپرند***رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز
تعبیر: در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی برایت رقم زده. مرد عمل باش تا با همه ی آنها مقابله کنی و به دولت برسی.
 
اسفند
 
اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.
فال حافظ
ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد
ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد
تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند..
+7
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.