کیمیا علیزاده و ناهید کیانی پای سکوی قهرمانی المپیک همدیگر را در آغوش کشیدند

ایندیپندنت فارسی: کیمیا علیزاده، تکواندوکار ایرانی که از سوی تیم بلغارستان در رقابت‌های المپیک شرکت و مدال برنز این رقابت‌ها را ازآن خود کرد و ناهید کیانی، تکواندو کار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که مدال نقره این رقابت‌ها را بر گردن انداخت، در زمان دریافت مدالشان در پای سکوی قهرمانی این رقابت‌ها یکدیگر را در آغوش کشیدند.

ناهید کیانی دیروز در یک مسابقه روبروی کیمیا علیزاده قرار گرفت و پیروز شد. او سپس در مسابقه فینال مقابل یوجی کیم از کره جنوبی تن به شکست داد و به عنوان نخست زن ایرانی مدال نقره المپیک را ازآن خود کرد.

کیمیا علیزاده نیز در مرحله شانس دوباره توانست با پیروز بر چایما تومی تونسی در کنار اسکایلر پارک کانادایی مدال برنز رقابت‌ها را بر گردن بیندازد.
+45
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    قابل توجه طلبه چپ نما حوزه علمیه منجمله پیرزن و مبارزین در راه طلبه شیعه اثنا حشری . که از دیروز تا حالا زوزه می‌‌کشند یا ناسیونالیست شیعه شده یا مثل ....هار به پر پاچه رضا پهلوی می‌‌پرند چون گفت. هر دو پیروز هستند. همه یک شبه شده مرید. ناهید کیانی. انگار نه انگار همین کیانی در صف اول زن زندگی‌ آزادی بود ؟ چه می‌‌گید به چنین شیرزنان ؟ زن.ج. آزادی ؟ او را اخراج نکردید و گفتید .مریض است ؟ ۱۸ دی یک عکس بدون حجاب منتشر نکرد و نگفت . "سکوتم از رضایت نیست" .حالا همه شده مرید کیانی؟ برید برید جمع کنید. شنیده که پیری آلزایمر می‌‌یاورد. از قرار معلوم همه چیز شما با انسان فرق داد فعال بودن باجناقی شما حوزه آلزایمر آورده
    4
    10
    جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.