تاکید فرمانده سپاه پاسداران به پاسخ به اسرائیل؛ فراخوان سفرا به وزارت خارجه ایران

العربیه: حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ایران در اظهاراتی گفت که اسرائیل در محاسبات خود اشتباه کرده و «پاسخ محکمی» دریافت خواهد کرد.

به گزارش «تسنیم»، فرمانده سپاه که در مراسم روز خبرنگار با حضور مدیران رسانه‌های نزدیک به حکومت سخنرانی می‌کرد همچنین گفت: اسرائیل «وقتی پاسخ محکمی دریافت کند، می‌فهمد که اشتباه کرده، آنها مدام اشتباه در محاسبه می‌کنند و این بار هم این اشتباه را تکرار کرده‌اند».

در همین حال «نورنیوز» خبر داده که سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی امروز به وزارت خارجه ایران برای جلسه‌ای با حضور سرپرست این وزارتخانه احضار شده‌اند. به گزارش این رسانه نزدیک به محافل امنیتی در ایران «برگزاری این جلسه با توجه به اراده جدی ایران برای پاسخگویی به شرارت اخیر رژیم تروریست اسرائیل، می‌تواند پیام مهمی تلقی شود».

آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا به وزرای خارجه گروه هفت هشدار داده است که ایران و حزب‌الله لبنان ممکن است روز دوشنبه به اسرائیل حمله کنند.

برخی کاربران رسانه‌های اجتماعی ظهر دوشنبه پانزدهم مرداد از هشدار جمهوری اسلامی به خطوط هوایی برای اجتناب از پرواز برفراز مرکز، غرب و شمال‌غرب ایران خبر داده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای برای احتمال آمادگی برای حملات موشکی ایران به اسرائیل باشد.
+10
رأی دهید
-48

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    این تاپاله راهزن باید یکی از کسانی باشه که درصورت حمله رژیم به اسرائیل ،با پهبادهای فوق پیشرفته و موشک ضد تانک اسرائیل نابود بشه .همونطور که اون هنیه آدمکش فلسطینی رو به قعر جهنم ارسال کردند.البته خود سید علی و حاجی زاده جنایتکار جنگی هم در لیست هستند.
    8
    28
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    قیافه فرمانده ۳ پا مانند دلقک های سیرک می مونه که با حرفها و کارهاش واقعا خنده ام می گیره. آخه این گروهبان قند علی کی هست که اسرائیل را تهدید بکنه. فکر کنم از ترساسرائیل چند مرتبه شلوارش را خیس کرده😁😄
    7
    25
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Lovegod - لندن، انگلستان
    تف به قبر هندی بنیانگذار،،،تف به قبر پدر مفعول یک دست
    6
    25
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران
    😂 واقعا این لواطکاران سر تا پا جوک هستن، این کار دقیقا مثل این هست که بی بی نتانیاهو به لواطکاران قبل از نا کار کردن هنیه خبر بده که ای مفعولین آماده باشید که فلان معوقع میخواهیم از تنبون آویزونتون کنیم 🤣😂 بالاخره جهان هم به یک سری دلقک لواطکار احتیاطا داره دیگه. امیدوارم موشک بعدی بخوره تو وسط کله پوک این الدنگ.
    4
    11
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران
    این شغال کثیف همونیه که می‌گفت می‌زنیم پشماشون بریزه؟ من با این شوخی نمی‌کنم. این فرمان حمله با موشک واجبی نشان پشم پرون داره⚠️
    3
    12
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.