گزارش‌ها از احتمال حمله قریب‌الوقوع جمهوری اسلامی به اسرائیل حکایت دارد

گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی از تشکیل اتاق عملیات مشترک برای حمله به اسرائیل خبر دادند.

همزمان پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های اسرائیلی نوشت حمله تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به این کشور قریب‌الوقوع است.


کانال ۱۲ اسرائیل خبر داد که جمهوری اسلامی از طریق دیپلمات‌ها به کشورهای همسایه اسرائیل اطلاع داد که قصد دارد به این کشور حمله کند.

کانال ۱۲ اسرائیل: جمهوری اسلامی به کشورهای همسایه اطلاع داد که به اسرائیل حمله می‌کند
کانال ۱۲ اسرائیل خبر داد که جمهوری اسلامی از طریق دیپلمات‌ها به کشورهای همسایه اسرائیل اطلاع داد که قصد دارد به این کشور حمله کند.

همزمان ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران گفت: «پاسخ به این اقدام باید بازدارنده، قاطع، پشیمان‌کننده و دردناک باشد.»

او افزود: «این جنایت بزرگ است و پاسخی که داده خواهد شد به همان اندازه بزرگ و موثر خواهد بود.»

پیشتر آکسیوس به نقل از سه منبع خبر داد آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، به همتایان خود از کشورهای گروه هفت گفت که حمله جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل ممکن است از روز دوشنبه آغاز شود.

کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داده بود نهادهای امنیتی این کشور در حال بررسی گزینه انجام «اقدامات یا حملات پیش‌گیرانه» در لبنان و دیگر نقاط منطقه هستند.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در همین رابطه گفت: «ما دشمنانمان را در همه جبهه‌ها، به‌ویژه حزب‌الله را در لبنان زیر نظر داریم. ما برنامه‌های بسیار گسترده‌ای داریم ... هر دستوری از سوی مسئولان سیاسی به ما داده شود، فورا به اجرا در می‌آوریم.»
+13
رأی دهید
-57

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    پیر خردمند - تورونتو، کانادا

    جمهوری اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند
    8
    47
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    ایران سرزمین من - منچستر، انگلستان

    نهایتا چهار تا قارقارک می فرسته و چند تا موشک‌که نهایتش دوتاش میخوره تو‌بیابون وبعد هم گنده گور منطقه میگه جواب سخت و دردناکی به اسراییل دادیم.
    6
    42
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Lovegod - لندن، انگلستان

    چه وضعیتی این آخوندا تو این مملکت درست کردن،،،به امید روزی که این آخوندها بروند و افراد باسواد و فهمیده و دور اندیش حکومت را در دست بگیرند ،،،
    3
    40
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران

    بدبخت اسراییل یه غلطی کرده که از ترس گردن هم نمیگیره! الان هم زیر چیز میزای شوهر ننه اش آمریکا قایم شده میگه آماده دفاع هستم “یعنی آمریکا و انگلیس و حسن و حسین و احمد و‌محمود آماده دفاع‌از ما هستند!” 😄
    40
    9
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    زمان دعوا، هر قدر میخواهید کری میتونین بخونین. منتها وقتی مشت اول رد و بدل شد دیگه زمان کری گذشته. ملاها مشت اول رو ٢٥ فروردین زدن و معلوم شد هیچ گ.. نیستن.
    5
    34
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    این چه حمله قریب‌الوقوع جمهوری لواطکاران اسلامی هست که همه از خبر دارن و دارن اراجع بهش گزارش میدن نه عزیز، قریب‌الوقوع یعنی کاری که ترامپ کرد زد قاسم و کتلت کرد یا خود بی بی نتانیاهو که همچین زده تو پوز این این تروریستها که هنوز گیجن نمیدونن از کجا و چجوری خوردن. خلاصه کم ملتو سر کار بگذارید این لواطکاران فقط مشتی بچه مظلف هستن که بلدن شاخ و شونه بکشن پاش که بیوفته چون دنبلان ندارن با یک نرمش قهرمانانه از نوع رهبر مفعول قضیه رو حل میکنن. 😂😁
    3
    38
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    ^^جمهوری اسلامی به کشورهای همسایه اطلاع داد که به اسرائیل حمله می‌کند^^ کدوم احمقی به دشمنش میگه من سه شنبه طرفهای صبح بهت حمله میکنم؟ تا کی میخواهیند فیلم بیایند و مردم رو سیاه کنید؟ آی مردم در خواب مونده . کی میخواهید بیدار شوید؟ بی عزتی و بی آبرویی و خوار شدن تا کی ؟؟؟؟؟
    2
    33
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جنگ در خاورمیانه بین یهودیان و مسلمانان نیست بلکه بین متحجرین و تمدن است و نتیجتا کشورهای پیشرفته به اسرائیل کمک می کنند
    3
    4
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    بر اساس آخرین گزارش ها جمهوری اسلامی مستقیما با اسرائیل تماس گرفت و گفت “پخ”، اما اسرائیل نترسید! سپس سپاه اعلام کرد که چند فشفشه در خواهیم کرد و اگر احیانا به آسمان اسرائیل رسید، نگران نباشید، میفتند تو بیابان.
    1
    5
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    تمام توان ایران در امور نظامی همین حمله اخیر به اسراییل بود که در محافل نظامی و استخباراتی با خنده و مسخره از آن یاد می شود. ایران توان حنگ با اسراییل را ندارد و تنها قدرت ایران مجهز کردن نیروهای نیابتی و پرتاپ چند راکت به سمت اسراییل است. هر جنگی مستقیم ایران را به سوی نابودی و تجزیه پیش می برد
    1
    3
    دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.