مجلس ایران امروز درمورد ترور اسماعیل هنیه جلسه غیرعلنی تشکیل داد

العربیه: مجلس ایران صبح امروز درباره ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، جلسه غیرعلنی تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاری «ایسنا»، این جلسه به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.

به گفته رسانه‌های داخلی ایران، در این جلسه غیرعلنی، قالیباف و تعدادی از نمایندگان درباره موضوع کشته‌شدن هنیه صحبت کردند و گفته شده که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

قالیباف در نطق پیش از دستور امروز گفت که مجلس کشورش خواستار واکنشی «بازدارنده» با حفظ منافع ملی برای خون‌خواهی «در شان» هنیه است.

سپاه پاسداران ایران، چهارشنبه دهم مرداد، اعلام کرده بود که اسماعیل هنیه و محافظ شخصی‌اش پس از حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری ایران، در محل اقامت خود در تهران کشته شدند. به گزارش رسانه‌های ایرانی، هنیه در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران اقامت داشته و حدود ساعت دو بامداد به گرینویچ با یک «پرتابه هوایی» کشته شده است.
+1
رأی دهید
-15

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    قمبل قهرمانانه و فریب سپاهی و بسیجی بیسواد و کمی گنده گویی با هماهنگی اروپای ملا دوست وحساب کردن رو بی تفاوتی امت اکثرا همیشه در صحنه. تمام.
    4
    11
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    اسمال عنیه برای پر کردن چمدوناش از دلار به ایران اومده بود که خدای ایرانزمین هم توی دامنش گذاشت! اینکه چیزی نیست، طبق اخبار واصله هر احمق مفتخور دیگری که با چمدونای خالی بخواد بیاد ایران و هدفش پر کردن چمدوناش از دست و دلبازی حکام غاصب و احمق ایران باشه دچار همین سرنوشت میشه!🍆
    4
    6
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.