اعتراف همسر کامالا هریس به خیانت و آبستن کردن پرستار فرزندش

ایندیپندنت فارسی: داگلاس امهوف، همسر کامالا هریس، معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش‌رو روز شنبه ۱۳ مرداد ماه اعتراف کرد که به همسر اولش خیانت و پرستار فرزندش را باردار کرده است.

به گزارش نیویورک پست، امهوف اعتراف کرد که بیش از پانزده سال پیش با ماجن نیلور، پرستار فرزندش به همسر آن زمانش کرستین خیانت و این پرستار بلوند را باردار کرده است.
یکی از نزدیکان این پرستار که از ماجرا باخبر بود در گفتگو با دیلی‌میل گفت که نیلور بچه را نگه نداشت.

امهوف گفت: «در طول ازدواج اولم، من و کرستین به دلیل اقدامات من، دوران سختی را گذراندیم. من مسئولیت اعمالم را بر عهده گرفتم و از آن به بعد به عنوان یک خانواده روی مسائل کار کردیم و قوی‌تر ظاهر شدیم.»
ماجن نیلور، پرستار سابق، اکنون مدیر اجرایی شرکتی به نام "آدیبل" است
داگلاس امهوف و کرستین مکین در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند و امهوف و هریس در سال ۲۰۱۴ باهم ازدواج کردند.
امهوف دو فرزند از داگلاس امهوف دارد، از جمله دخترش الا (در این تصویر دیده می شود).
+9
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    1:زندگی‌ خصوصی ربطی‌ به ما ندارد .تا زمانی که آزاری به دیگران نرساند. این ....روحت شاد و وکیلش پیرزن هستند که مدام بینی‌ خود را به زندگی‌ خصوصی دیگران وارد می‌‌کنند. این دمکرات‌ها به اندازه کافی‌ جنایت به ایران انجام داده. که یک رمان طولانی مانند جنگ و صلح می‌‌شود نوشت. به جای اینکه مدام سخن با چه کسی‌ در رختخواب بود با چه کسی‌ خیر. "مال خودش دوست داره به شاه دوست ندارد به گدا" این شیوه ۵۷ تی است.هرچند که باید گفت ۵۷تی و دمکرات جانماز آبکش هستند. اگر خودشان انجام در راه خلق و مستضعف است .اگر دیگران که مخالف این‌ها هستند. بی‌ تربیتی دوست دارید چند عدد از فحش ‌ها سال ۵۷ را بشنوید ؟ از نمونه گنجی .منجی. فرخ .مرخ. عطا .مطاع. پیرزن .میر زن. .... مصدق. ؟ همه هم امروز از دم مخالف فحاشی هستند. ...
    5
    23
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ۱ میلیون فریاد می‌‌زدند. رضا شاه سرت سلامت/ عروست. درآمد .ملکه‌ی .مادر سرت سلامت/ عروست. درآمد . فرح رفته به گردش/ وعده داده به ارتش . ای آنکه تو بی‌حیاترین بانویی/ در ننگ و فساد غرق تا زانوئی/ هر لحظه در آغوش یکی می‌خوابی/ ای. مگر تو نیز شهبانویی سماور جوشه/ قوری هم روشه/ فرح بیهوشه/ کارتر هم روشه .باورتان می‌‌شود ؟ بعد پیرزن‌ها و گنجی‌ها امروز به ما می‌‌گوید فحاش چرا یک انگشت بی‌ آزار به هالو سپاهی وسط لندن رساندند. بی‌ حیا تر از این قشر ۵۷ مخالف فحاشی تا کنون دیده؟ توی دهان هم که می‌‌زنیم می‌‌گویند شما بی‌ تربیت و فحش جنسی‌ می‌‌دهید. خوب از شما یاد گرفته .فکر نکردید که روزی اگر خیانت شما آشکار شود به سبک شما رفتار ؟ شنیده گذر پوست به به دباغ خانه افتاد
    4
    17
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    از خانم کلینتون در آنزمان یاد بگیرید ، در این برهه حساس نباید باین مسائل اهمیت داد باید مشابه خانم کلینتون زیر سیبیلی ردش کرد .
    16
    3
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.