هجوم مارها به خانه‌ها و خودروها در اصفهان؛ راهکارهای مواجهه با مار در خانه چیست؟

عصر ایران - خبرهایی درباره زیاد شدن مار در اصفهان شنیده می‌شود. در تیر ماه گذشته 60 مار در خانه‌ها و خودروهای اصفهان دیده شد. در چهار ماهه اول سال 97 هم 243 مار در خانه‌های اصفهانی پیدا شد.
پیش از این گفته شده بود مارها بیشتر در خانه‌های اطراف زاینده‌رود دیده می‌شوند. گرمای هوا، تغییر اقلیم و حضور انسان در زیستگاه دلیل حضور مار در خانه‌ها است. اگر در خانه مار دیدیم چه کنیم؟ این گزارش را ببینید.
+18
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان

    مار اصلی در خیابان پاستور لانه کرده.
    3
    71
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    هر رقم که فکرش رو بکنی ، هجوم مارها بمراتب بهتر از هجوم آخوندها و مزدوراشونه که نزدیک به نیم قرن مملکت و مردم رو به روز سیاه نشونده اند !!
    2
    65
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آرش گرانه - برگن ، نروژ

    این مار ها از "سید" ها کمتر خطر دارند. دیروز در آمار خوندم که سید ها بعد از ۵۷ ۳۲۰% رشد داشتند. از نیم میلیون شدن ۶ - ۷ میلیون سید در ایران. حتما به خاطر شیخ مارها در پاستور این مار ها به ایران مهاجرت میکنند.
    0
    26
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zavareh - رودسر، ایران
    وجود تمامی حیوانات برای بالانس محیط زیست لازم و ضروری است. تنها موجوداتی که نبودشان موجب زیباتر و امن تر بودن این کره خاکی می شود آخوندهای پلید هستند که حتا در این زمینه هم جیب های کشاد و دستان جنایتکار آنها در کار است. یکی از دلایل جدی بالا رفتن تعداد مارها اختلال در این بالانس طبیعی نبودن و یا کم شدن میزان دشمن طبیعی آنها یعنی پرندگان شکاری مانند، جغد، باز، شاهین و عقاب می باشد. سوداگران بی شرف زیر حمایت حکومت اشغالگران اسلامی خیلی حساب شده اینگونه پرندگان زیبا و شکوهمند که بومی ایران هستند را زنده گیری کرده و به مبالغ بسیار هنگفت به میلیاردر های شیخ نشین های حوزه خلیج فارس میفروشند. به هر روی بیاد داشته باشیم که این مارهای زیبا هم "ایرانی" هستند و در این آب و خاک حق حیات دارند و بایستی نهایت سعی در زنده گیری و رها سازی آنها در طبیعت شود.
    0
    3
    یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.