شمخانی خاطره جنجالی رمضان شریف درباره مواضع برجامی‌اش را تکذیب کرد

سایت رویداد 24: رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه خاطره‌ای گفته بود که طبق آن اظهارات موشکی وی در جریان مذاکرات هسته‌ای با انتقاد ظریف، اما استقبال شمخانی مواجه شده است! سخنگوی سابق شورای عالی امنت ملی، اما این موضوع را تکذیب کرد.

سخنگوی سابق شورای عالی امنیت ملی سخنان سردار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه در خصوص تماس شمخانی با سردار جعفری فرمانده وقت سپاه را تکذیب کرد.

کیوان خسروی، سخنگوی سابق شورای عالی امنیت ملی در واکنش به سخنان سردار شریف درباره توصیه شمخانی به فرمانده سابق سپاه برای تکرار موضع‌گیری‌های مربوط به توان موشکی در میانه مذاکرات برجام گفت:به طور قطع، نقل قول مطرح شده صحت ندارد. سیاستگذاری رسانه‌ای در مورد مذاکرات منتهی به موافقتنامه برجام بر عهده دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و ساز و کار‌های اجرای سیاست‌های مصوب از سوی دستگاه‌ها و مراجع اطلاع رسانی در کشور مشخص است.

در موضوع مورد اشاره سردار شریف که مقطع وقوع آن در مذاکرات پیش از عقد موافقتنامه برجام بوده، براساس دستور دریابان شمخانی دبیر وقت شعام، به سخنگوی سپاه در خصوص رعایت سیاست‌هایی که پیشتر از سوی دبیرخانه به صورت کتبی به همه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده بود، تذکر داده شد، لیکن تماس مجدد دریابان شمخانی با سردار جعفری و بیان توصیه‌ای بر خلاف مصوبات دبیرخانه، درست نیست وتکذیب می‌شود.

روز گذشته، سردار شریف سخنگوی سابق سپاه در مراسم تودیع خود گفت:چند سال پیش گفتم در بحث موشک، کاری را که در این راه آغاز شده با قدرت، دقت، سرعت و حجم تخریب بالا ادامه می‌دهیم. روز بعد تماس گرفتند که ظریف از هتل کوبرگ گفته این اظهارات تمام بساط ما را به هم ریخته. سردار عزیز جعفری به من گفت خیلی حرف خوبی زدی، یک بار دیگر این ها را تکرار کن.

آن روز در حال رفتن به زنجان برای سخنرانی روز قدس بودم که فردی از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تماس گرفت که آقای شریف چه کار کردید! گفتم چطور؟ گفت آقای ظریف از هتل کوبورگ تماس گرفتند و گفتند اظهارات ایشان تمام بساط ما را به هم ریخت و من خیلی ناراحت شدم، چون بالاخره آن هتل کوبورگ را سال‌ها می‌دیدم و فکر می‌کردیم دود سفیدی هم از آن می‌آید و نیامد، خیلی ناراحت شدم، چون همانطور که سردار سلامی فرمودند به موقع حرف زدن ما خیلی مهم بود. رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه ادامه داد: به آقای جعفری گفتم چند دقیقه پیش از شورای عالی امنیت تماس گرفتند و اعتراض داشتند، سردار جعفری گفت اتفاقا چند دقیقه پیش آقای شمخانی با من تماس گرفت و گفت بگویید فلانی این حرف را دوباره تکرار کند.
+4
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    این جا** اُم الفساد در ردیف اول اعدامیان در پسا رژیم قرار داره !!
    0
    19
    جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان
    چه قیافه کریهی 
    0
    17
    جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.