گفتگو با فرزانه اصغری، اولین دختر شایسته پارسی زبان پس از انقلاب


ایندیپندنت فارسی: فرزانه (فی) اصغری، مدل ۲۸ ساله ایرانی و برنده نخستین دوره رقابت‌های «دختر پارسی» در گفتگو با ایندیپندنت فارسی دختران ایرانی را به دنبال کردن آرزوهایشان تشویق کرد.

فرزانه اصغری که به عنوان نماینده «دختر پارسی» به هفتادوسومین دوره مسابقات جهانی دختران شایسته می رود، کارشناس ارشد پرستاری و متخصص پوست و زیبایی است. فرزانه در ایران به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دانشگاه مدرک لیسانس خود را در رشته میکروبیولوژی دریافت کرد. فرزانه به ایالات‌متحده مهاجرت کرد و به برادرش سام اصغری پیوست تا رویاهایش را دنبال کند. پس از رسیدن به ایالات‌متحده، تمرکز حرفه‌ای خود را به پرستاری تغییر داد. او سپس دومین مدرک لیسانس خود را در رشته پرستاری از یک دانشگاه آمریکایی دریافت کرد.

تعهد او به کمک به دیگران او را به سفر خیریه به جاماییکا کشاند، جایی که او در بیمارستان‌ها، یتیم‌خانه‌ها و بنیادهای زنان خدمات مراقبت و آموزش ارائه داد. علاوه بر تلاش‌های حرفه‌ای خود، فرزانه عشق خود به مد را نیز ادامه داد و در کنار تحصیلات و حرفه‌اش در این زمینه هم فعال است. او روی جلد چندین مجله معروف مد در آمریکا ظاهر شده و در چندین هفته مد روی صحنه رفته است.

فرزانه با گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در پرستاری به تحصیلات خود ادامه داد و متخصص پوست و زیبایی شد.
+16
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان

    باعث و بانی بدنام ساختن شغل پرستاری این عنترهای ندید بدید هست. کارشناسی ارشد ...
    34
    11
    ‌سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.