ترامپ: کامالا هریس را راحت‌تر از جو بایدن شکست می‌دهم

العربیه: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر، در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» آمریکا گفت که معتقد است شکست‌ دادن کامالا هریس، از پیروزی بر جو بایدن آسان‌تر است.

ترامپ اضافه کرد: «ایالات متحده از دولت بایدن آسیب‌های زیادی دیده است. او شایسته نامزدی برای دور دوم ریاست‌جمهوری نیست.»

نامزد جمهوری‌خواهان همچنین با اشاره به خروج بایدن از انتخابات آمریکا، او را «بدترین رئیس‌جمهور» توصیف کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و نامزد حزب دموکرات، یک‌شنبه 31 تیر اعلام کرد که از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که قرار است در پنجم نوامبر 2024 برگزار شود، به نفع معاونش، کامالا هریس کناره‌گیری می‌کند.

بایدن در رسانه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد: «امروز می‌خواهم حمایت کامل خود را از کاملا هریس اعلام کنم تا او نامزد حزب ما در سال جاری باشد.»

یک منبع آگاه اعلام کرد که بایدن تا بعد از ظهر روز شنبه قصد داشت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 باقی بماند، اما بعدازظهر یک‌شنبه به دستیاران ارشد خود اطلاع داد که از این رقابت‌ها کناره‌گیری خواهد کرد.

این منبع که خواست هویتش فاش نشود، به خبرگزاری «رویترز» گفت: «شب گذشته پیام این بود که در همه چیز با حداکثر سرعت پیشروی شود. حدود ساعت 1:45 بعد از ظهر امروز، رئیس‌جمهوری به تیم ارشد خود اطلاع داد که نظرش را تغییر داده است.»
+61
رأی دهید
-57

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اگر مفعول و رژیم تروریستی ج ا رو تونستی شکست بِدی ، مردی و اونوقت میشه روت حساب کرد !!
    2
    31
    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    BlackJack - لندن، انگلستان
    به حرفهای ایشان میگویند trash talk بوکسورهایی که قبل از مسابقه به طرف مقابل میزنند و دسته آخر هم ناک اوت میشوند, هم بسیار زننده و غیر حرفه ای است و هم خارج از سطح و شعور یک نامزد ریاست جمهوری آنهم در ایالات متحده میباشد, البته بیشتر base ایشان جمهوری خواهان واقعی نیستند و طرز صحبت ایشان برای خوشحال نگه داشتن آن رای دهنده های هیجانی است.
    14
    29
    دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.