صحبتهای نوه ۱۷ ساله دونالد ترامپ در گردهمایی جمهوری‌خواهان

بی بی سی: «برای من فقط یک پدربزرگ معمولی است.» کای مدیسن ترامپ، نوه ۱۷ ساله دونالد ترامپ در سخنرانی گردهمایی جمهوری‌خواهان، شخصیت او را به عنوان یک پدربزرگ توصیف کرد.
 
حضور او در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نمونه دیگری از این است که این کمپین قصد دارد پیام اینکه «ترامپ مرد خانواده است» را منتقل کند.
با بزرگ‌ترین نوه ترامپ، نسل جدید جنبش ماگا در آمریکا، آشنا شویدکای مدیسون ترامپ دختر دونالد ترامپ جونیور، بزرگ‌ترین پسر ترامپ، و ونسا ترامپایندیپندنت فارسی: بزرگ‌ترین نوه دونالد ترامپ روز چهارشنبه در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در میلواکی سخنرانی کرد و این [نوجوان] ۱۷ ساله برای نخستین بار به‌عنوان یک نماینده برجسته در کارزار رئیس‌جمهوری پیشین [آمریکا] ظاهر شد.
کای مدیسون ترامپ دختر دونالد ترامپ جونیور، بزرگ‌ترین پسر ترامپ، و ونسا ترامپ است. ترامپ جونیور و ونسا سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند.
 
فاکس نیوز گزارش می‌دهد که ترامپ جونیور و کای ماه گذشته با هم در مسابقات یو‌اف‌سی [قهرمانی مبارزه نهایی/ Ultimate Fighting Championship] دیده شدند. او با دانا وایت، رئیس یو‌اف‌سی، همچنین آرون راجرز، بازیکن ان‌اف‌ال [لیگ‌ فوتبال حرفه‌ای/ National Football League]، و جلی رول، ستاره موسیقی کانتری، عکس گرفت.
 
کای ۱۲ مه ۲۰۰۷ به دنیا آمده است.
 
او، مانند سایر نوجوانان همسنش، در شبکه‌های اجتماعی فعال است و کانال یوتیوب خود را دارد. او کانال یوتیوبش را با ویدیویی به نام «با کای ترامپ آشنا شوید» راه‌اندازی کرد و در ویدیو ابتدایی گفت که امیدوار است کانالش «سرگرم‌کننده» باشد.
 
کانال او محتوای معمولی نوجوانانه ارائه می‌دهد؛ او با دوستانش وقت می‌گذراند، به فعالیت‌های موردعلاقه‌اش می‌پردازد و در مورد چیزهایی که دوست دارد صحبت می‌کند، از جمله ورزش‌هایی مانند پیکل‌بال، تنیس، و ورزش موردعلاقه خودش و پدربزرگش، گلف.
 
بر اساس گزارش‌ها، کای در این ورزش مهارت دارد. در ماه مارس، او قهرمان باشگاه زنان در باشگاه خصوصی ترامپ در وست‌پالم‌بیچ شد. او همچنین فرصت یافته است که با برایسون دیشامبو، بازیکن حرفه‌ای گلف‌، بازی کند.
 
یک سرگرمی مشترک داشتن با پدربزرگش به معنای وصل کردن خود به جاه‌طلبی‌های سیاسی پدربزرگ نیست اما او تصمیم گرفت در شب چهارشنبه دیدگاه‌ [سیاسی] خود را روشن کند.
 
او پیش‌تر تا حدی از ترامپ پشتیبانی کرده بود‌ــ روز شنبه پس از تلاش برای ترور او، یک پست اینستاگرامی به حمایت از پدربزرگش به اشتراک گذاشت.
 
او در پست خود نوشت: «ما تو را دوست داریم پدربزرگ. هرگز از مبارزه دست برندار!»
 
او در نشست سران «ترنینگ پوینت یو‌اس‌اِی» [Turning Point USA/ سازمانی متشکل از جوانان محافظه‌کار آمریکا] در ماه ژوئن که چارلی کرک، مفسر رسانه‌ای راست افراطی، در دیترویت آن را میزبانی می‌کرد، هم شرکت کرد.
 
کای خواهر بزرگ‌تر سایر فرزندان دونالد ترامپ جونیور، دونالد جان سوم، تریستان، اسپنسر و کلویی است.
سناتور جی‌دی ونس، گزینه ترامپ برای معاونت رئیس‌جمهوری، نیز عصر چهارشنبه سخنرانی کرد.
+15
رأی دهید
-6

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.