نیویورک تایمز تصویر مسعود پزشکیان را در صفحه اول خود منتشر کرد

به گزارش روزنامه نگاری جدید، نیویورک‌تایمز در بخشی از این مقاله به زندگی شخصی مسعود پزشکیان و فوت همسرش در یک تصادف و اشک‌ها و جملات عاشقانه او برای همسر مرحومش پس از پیروزی در انتخابات اشاره و نوشته که اشک و جملات عاشقانه سیاستمداران در ایران مقابل دوربین به ندرت رخ می‌دهد.

نیوروک‌تایمز با چاپ عکسی از رئیس جمهور منتخب ایران به همراه دخترش نوشته که مسعود پزشکیان خود را به عنوان یک اصلاح‌طلب به تصویر کشیده است.

این روزنامه به گفته‌های انتخاباتی پزشکیان از جمله تعامل بیشتر با غرب اشاره کرده است.

نیویورک‌تایمز در بخشی از این مقاله به زندگی شخصی مسعود پزشکیان و فوت همسرش در یک تصادف و اشک‌ها و جملات عاشقانه او برای همسر مرحومش پس از پیروزی در انتخابات اشاره و نوشته که اشک و جملات عاشقانه سیاستمداران در ایران مقابل دوربین به ندرت رخ می‌دهد.
نیویورک‌تایمز نوشته که مسعود پزشکیان قول داده همانطور که در نبود همسرش به پای خانواده و سه فرزندش مانده به پای مردم ایران هم بماند.

جامعه باز، شکوفایی بیشتر ایران، سیاست خارجی مبتنی بر همکاری با اروپا در کنار متحدینی چون چین و روسیه و تمرکز بر کاهش فشار آمریکا از جمله برنامه‌های رئیس جمهور منتخب ایران است که این روزنامه در مقاله خود به آن‌ها اشاره کرده است.
+14
رأی دهید
-69

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    آخر بی سلیقگی !! نیویورک تایمز اگر عکسی از اسب‌های تعزیه هنگامی که شور حسینی اسب نر رو گرفته بود رو میذاشت ، البته با توضیح ، بازدید بیشتری داشت !!
    17
    90
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    از فشار بر زنان بخاطر حجاب اجباری و حمایتش از تروریست های حماس که مردم غیرنظامی غزه را سپر انسانی هم کرده بود نوشته یااینکه قراره ازش یک فرشته بسازند و افکار عمومی را برای مماشات با جمهوری نکبت آماده کنند
    12
    76
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

    اولین همکاری باید سرنگون کردن این مرتیکه زپلشکی دلقک هست که چندین ساله دنیا را آچمز کرده. امروز بنزین شد تقریباً لیتری سه یورو.
    54
    17
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دیگر روزنامه ها و دیگر رسانه های امریکابنگاه های متحد انتشار اخبار نیستند. اکثرا را بیلیونرها خریده و جنبه ی تجاری ان ها در اولویت قرار دارند
    5
    20
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    رُک و صریح - لندن، انگلستان
    این نیویورک تایمز هم مثل کیهان حسین بازجو بودار هست و توسط اسلامیستها ، چپی‌ها و گلوبالیستها گردانده میشه و یا تحت نفوذشان هست.
    3
    6
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    مردک تو همه عکسهاش هم عین چوپونه . این الان با اون خفاشی که تو عکسه اومده مردم رو از دست گشت ارشاد نجات بده ؟ بیچاره ایرانی ها که از شر مذهبی ها به کی پناه آوردن . فکر کن یه ملت چجوری میتونن به این وضوح در اسارت یک فرقه تبهکار تازی باشن و انگار نه انگار به یه ور کل دنیا هم نباشه . ( فای کپک کپنهاک ) اعصابم خورد شد بیا یکم بهت .... هم حال ما خوب شه هم تو توشه آخرت امروزتم جمع کن 😁 تو روحت ..... 😁
    1
    6
    ‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.