عباس عبدی خطاب به میرباقری: اگر ذره‌ای گرسنگی و سختی در این چهره دیدید مردم را خبر کنید

انتخاب: عباس عبدی به صحبت‌های میریاقری که از ژاپن و المان شدن ایران انتقاد کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، عبدی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: اگر ذره‌ای گرسنگی و سختی در این چهره دیدید مردم را خبر کنید. همین سخنان هم از روی سیری و آسایش است، چون انسان گرسنه و در حال سختی به این حرفها فکر هم نمی‌کند.

لازم به ذکر است، میرباقری، عضو فرهنگستان علوم اسلامی قم دیروز طی اظهارنظری بیان کرده بود: «پایه‌ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام سختی و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‌اند، برخی می‌خواهند ایران را مانند ژاپن و آلمان کنند.»
+60
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    آخوند بدنیا اومده بود که حسین و عباس و یار و قارشون رو بالای منبر شهید کُنه و چس ثنار بگیره و روزگارشو بگذرونه ! شورش پنجاه و هفت در واقع رنسانس و دوره تکامل سبک زندگی آخوند رو بهمراه آورد ! زندگی انگلی و بر پایه پُر رویی ، قساوت ، فساد و جنایت و تن پروری و نهایتاً در دست گرفتن حاکمیت با پشتیبانی قدرتهای جهانی !
    11
    50
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

    آزاد زیستن، مستلزم داشتن جرات، جسارت، مردانگی، زنانگی و درک بالا در معقوله همزیستی مسالمت‌آمیز است، با تأسف ما هنوز بعد از ۴۳ سال در اولین پله درجا می‌زنیم.
    2
    36
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    Esperanto - لندن، انگلستان

    آقای عبدی این آخوندک پر بی راه هم نمیگه.!!!!! اگر مردم انتخابشون گرسنگی و عقب ماندگی نبود حداقل واکنشی از خودشون نشون میدادند، حداقل در مقابل این حرفهای سخیف عکس العمل نشون میدادند. صف های طولانی ایرانی ها در کانادا برای گرفتن نذری حکومت اسلامی گویایی همه چیز هست
    3
    41
    ‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.