(عکس) لنگه کفش ترامپ در محل حادثه ترور

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان سخنرانی در یک کمپین انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، مورد هدف گلوله قرار گرفت.
 
تصاویر منتشر شده از لحظه حادثه نشان می‌دهد که ترامپ در حالی که مشغول سخنرانی بود صدای شلیک چندین گلوله به گوش رسید و ناگهان رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون محل سخنرانی زانو زد.
لحظاتی بعد، وقتی دوباره ترامپ روی پاهایش ایستاد، تصاویر رد خون را روی صورت او نشان می‌داد. او همچنین در آن لحظات دست‌هایش را مشت کرده و فریادهایی را سر می‌داد.
+16
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    BlackJack - لندن، انگلستان
    مدتها همین آقایی که لنگه کفشش یک طرف و خودش هم به طرفی افتاده خانم رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و شخص سوم مملکت را هم تهدید میکرد و هم فحاشی , کار بجایی رسید که یک نفر از همین طرفداران ایشان که از حرفهایاین نارنجی شیاد تحریک شده بود رفت به خانه همین خانم به قصد کشتن و با چکش به شوهر ایشان حمله کرد و ایشان به خاطر صدمه شدید به سر راهی بیمارستان شد. بعد هم دار و دسته همین آقا شروع کردن به قضیه خندیدن و در اخبار فاکس از آن جک و سناریو درست کردن. ایجاد تنفر و خشونت کار دست خودش داد و این دفعه آخر نخواهد بود , این شیاد آمریکا را به رویارویی داخلی خواهد کشاند برای همین هم هست که بسیاری از سیاستمداران با عقل و دیگر اقشار در جامعه آمریکا از آمدن این شخص نگرانی دارند.
    30
    30
    یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    حالا یه سری احمق و گمراه بخصوص عرب‌های خلیج همیشه پارس ملیونها دلار واسه خریدن لنگه کفش ترامپ اقدام می‌کنند تا با افتخار آنرا در کاخ خود به نمایش بگذارند.
    11
    9
    یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.