ویدیوهایی از حضور ستارگان هالیوود و بالیوود در عروسی مجلل پسر ثروتمندترین فرد اسیا


مراسم عروسی آنانت آمبانی، کوچکترین پسر موکش آمبانی، ثروتمندترین فرد آسیا، با رادیکا مرچنت، دوست دختر دیرینه‌اش، ۱۲ تیر در بمبئی برگزار شد. این عروسی مجلل با حضور ستاره‌هایی چون کیم کارداشیان، مایک تایسون، تونی بلر و بوریس جانسون به یک رویداد مهم تبدیل شده است
نارندرا مودی نخست وزیر هند، روز شنبه ۲۳ تیر، به عنوان مهمانی ویژه در مراسم جشن ازدواج آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت، شرکت کرد. نارندا مودی در بخشی از مراسم سنتی ازدواج، برای عروس و داماد دعا خواند.
مرحله آخر جشن ازدواج آنانت آمبانی، از روز جمعه آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد یافت.
کیم و کلویی کارداشیان روز شنبه و در ادامه جشن عروسی مجلل انانت امبانی و رادیکا مرچنت با لباس سنتی زنان هندی، ساری، و جواهرات محلی در این مراسم «استثنایی» در بمبئی حضور پیدا کردند.
پس از ماه‌ها جشن‌های باشکوه، مراسم ازدواج پسر ثروتمند‌ترین مرد آسیا، انانت امبانی، و رادیکا مرچنت روز جمعه ۲۳ تیر در شهر بمبئی هند برگزار شد.
 
انانت امبانی، پسر موکش امبانی، با رادیکا مرچنت، دختر ویراج و شیلا مرچنت، پیمان ازدواج بست. مراسم روز جمعه بخشی از یک جشن سه روزه بود که آخرین مرحله از مجموعه‌ مهمانی‌های مجلل از ماه مارس تا کنون بود و در آن ستاره‌های مشهور جهان همچون ریانا، جاستین بیبر، سلمان خان، شاهرخ خان، جان سینا، کلوئه و کیم کارداشیان و آیشواریا‌ رای حضور داشتند.
 
خیابان‌های اصلی بمبئی برای چند ساعت در روز بسته شدند تا مراسم ازدواج این زوج پایان یابد. شبکه‌های اجتماعی لحظه به لحظه اخبار این عروسی را پوشش می‌دادند و مردم لحظه به لحظه جزئیات حضور ستاره‌های بالیوود و دیگر افراد مشهور را به اشتراک می‌گذاشتند.
+1
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    ایرانِ سکولار بدون آخوند - زارچ، ایران
    والا من اگه دختر بودم هرگز راضی نمیشدم زن این بشکه بشم
    2
    6
    یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.