اخلال طرفدار نقاب‌پوش و غیرایرانی جمهوری اسلامی در کار گزارشگر صدای آمریکا در لندن

 اخلال طرفدار نقاب‌پوش و غیرایرانی جمهوری اسلامی در کار گزارشگر صدای آمریکا در لندن.

+34
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

    از کوتاهی ماست که دیوار ظلم بلند است. جمهوری اسلامی با سلاح تفرقه باعث شده است که نیروهای مخالف را به جان هم بیندازد و آنها را شقه شقه کند و در نتیجه از این آب گل آلود ماهی بگیرد. وگرنه وقتی ایرانی ها متحد و سازمان یافته بودند این افراد نقاب پوش هرگز جرات آن را نداشتند که در خارج از ایران سربلند کنند. لعنت و نفرین بر احزاب و سازمان هایی که تنها به کسب قدرت خود فکر میکنند و با شعارهای تفرقه افکنانه کمر جنبش مهسا را شکستند.
    2
    56
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    احتمالاً از این ‌پاکستانیهای اوشگول و دری پیتی مزدور و یا عشق دوربین تلویزیون بوده !
    6
    59
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران

    بخاطر نوع دینه تخمی تخیلیشون اینجوری وحشی و هار هستن
    3
    42
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    جناب - استکهلم، سوئد
    Momijii - توکیو، ژاپن
    "پاکستانیهای اوشگول"...!؟ لطفا کمی به هموطنانِ "محترم" خودتان هم نظری بیفکنید تا مشاهده فرمائید که این ایرانیانِ "عزیز" همه مرزهائی را، که در زُمره امور مرتبط با نزاکت، حرمت و وقار ایرانی تلقی و قلمداد میشدند را با سیلِ افتضاحاتِ کلامی شستند و به دریاهای ناپاکی ریختند! لطفا کمبودها و چالشهای فرهنگی-بیفرهنگی جامعه ایرانی را، بحساب بدهی-های همسایگان خود واریز نفرمائید. همه ما جامعه دردزده خود را بخوبی میشناسیم!
    7
    7
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    جناب - استکهلم، سوئد
    منظورم از پاکستانیهای اوشگول ، تمامی و کل مردم پاکستان نیست ، چه بسا مطلعید که رژیم برای پیشبرد اهداف رزیلانه خود در کشورهای دیگر ، اغلب از گروه‌های خلافکار و ارازل و اوباش غیر ایرانی استفاده می‌کند و در انگلیس هم که خلافکاران پاکستانی معرف حضور همگان هستند ! بله ، منهم قبول میکنم که خوب و بد در همه ملیتها ، همینطور ما ایرانیان هم وجود دارد و ما تافته جدا بافته نیستیم ! برایم این سئوال پیش آمد که چرا به شما برخورد که اینگونه به دفاع از این شخص پشت صحنه برآمدید !؟ ضمن اینکه من تنها احتمال دادم که ممکن است این شخص مزاحم پاکستانی باشد !
    2
    8
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    جناب - استکهلم، سوئد
    Momijii - توکیو، ژاپن
    شما در چند جمله اول جوابیه خود، بشکلِ یک فردِ معقولی که متوجه اشتباه خود شده باشد، توضیحاتی دادید که شاید بهتر بود تا همان حد که بسنده میکرد، متوقف میشدید. اما ظاهرا شما بدنبالِ یافتنِ دلیلی برای پوشانیدن خطا و خبطِ خود نزد دیگران متمایل هستید (مثل نوشتنِ بدهی خودی بحساب مردمان دیگر. کشورها)، و سعی میکنید با تاکتیکِ "فرار بجلو" و برای انحراف توجه افکار عمومی از خطای خودتان، علت حمایت مرا از فرد نقابدار جویا شوید. پاسخ من برای شما بی نتیجه خواهد بود، و شما باید داروی معضل خودتان را در جای دیگری جستجو کنید. من فردی نیستم که بخواهم مرعوب طبلهای توخالی بشوم. شما بدنبال حل مشکل خود باشید، و "نه ارزِ خود ببر، و نه زحمتِ دیگران بدار"!
    2
    1
    یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.