فال روز سه شنبه ۱۸ جون - ۲۹ خرداد

فروردین
 
برخی مسائل خانوادگی ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید شسته و رفته نباشند، به ویژه وقتی که پای مسائل عاطفی در میان باشد. امروز بیش از هر کس دیگری باید مواظب باشید به احساسات بقیه لطمه ای وارد نکنید. چنانچه مسئله ای پیش بیاید با کنترل احساستان می توانید وضعیت را خیلی خوب کنترل کنید. ممکن است با کسی که دوست دارید مشکلاتی داشته باشید که باعث شوند فکر کنید بهتر است راهتان را از هم جدا کنید. اما عجله نکنید، چراکه این خواسته قلبی شما نیست. سعی کنید با هم حرف بزنید و مشکلاتی که بینتان وجود دارند را پیش از آن که اوضاع پیچیده تر از آنچه که هست شود حل کنید.
 
فال حافظ
 
سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی
 
الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی 
 
تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود
 
اردیبهشت
 
اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.
 
فال حافظ
 
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
 
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست 
 
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
خرداد
 
امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.
 
فال حافظ
 
ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی
 
کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی 
 
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.
 
تیر
 
در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب تر به نظر می رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.
 
فال حافظ
 
رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی
 
مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی 
 
تعبیر:  به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید
 
مرداد
 
اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.امروز بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد نگاه شما به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند.
 
فال حافظ
 
در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
 
دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی 
 
تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.
 
شهریور
 
اگر به فکر خرید و فروش و یا بستن قرارداد هستید امروز می تواند روز خوش شانسی شما باشد. اگر برای خوشحال کردن کسی تلاش کنید پاداش آن را خیلی زود خواهید گرفت، به کارما که اعتقاد دارید؟ امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود؛ همچنین شما می توانید دوستان جدیدی به حلقه دوستان خود اضافه کنید. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به حرف دوستان و آشنایانتان خوب گوش کنید، راه حل مشکل شما می تواند در دستان آنها باشد. چنانچه فردی به شما معرفی شد که فکر می کنید با نیازهای شما همخوانی ندارد بهتر است رک باشید و قبل از این که موضوع جدی شود آن را به پایان برسانید.
 
فال حافظ
 
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
 
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت 
 
تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش
 
مهر
 
امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.
 
فال حافظ
 
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
 
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا 
 
تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.
 
آبان

 
ما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.
 
فال حافظ
 
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
 
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست 
 
تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی
 
آذر
 
احساس نا امنی از لحاظ اقتصادی شما را نگران و عصبی کرده است. وقتی شما برای داشته هایتان شکرگزار نیستید چگونه انتظار دارید چیزی بیش از آن را به دست بیاورید؟ در مورد این نگرانی هایتان با کسی که دوست دارید حرف بزنید، شاید او بتواند شما را آرام کند. شما انسانی سیاستمدار و با تدبیر هستید و برای هر مشکلی می توانید راه حلی بیابید، اما گاهی تنها کاری که می توانید برای دوستانتان انجام دهید این است که به حرف هایشان گوش کنید. امروز بهتر است سکوت کنید و از پاسخ دادن و نصیحت کردن خودداری کنید. دلتان می خواهد کاری جدید و یا رابطه ای تازه را تجربه کنید، اما خویشتن داری و ترس هایی که دارید شما را باز می دارند. احتیاط خوب است اما گاهی بیهوده بازدارنده است.
 
فال حافظ
 
هزار جهد بکردم که یار من باشی***مرادبخش دل بی قرار من باشی
 
چراغ دیده شب زنده دار من گردی***انیس خاطر امیدوار من باشی
 
تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید
 
 دی
 
تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.
 
فال حافظ
 
ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی
 
چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی
 
تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.
 
بهمن
 
عواطف و حساسیت های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب های جدی را به شما می زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس های ناشی از این ماجرا را ندارید.
 
فال حافظ
 
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
 
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
 
تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید
 
اسفند

 
شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.
 
فال حافظ
 
می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب
 
می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب 
 
تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید..
+5
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.