مخالفت پزشکیان با گشت ارشاد و حمایت جلیلی از آن

رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توئیتی دیدگاه‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی درباره گشت ارشاد را بازنشر کرد.
سعید جلیلی: در دولت من طرح نور (گشت ارشاد) حمایت خواهد شد؛ زیرا عمل به قانون است!

مسعود پزشکیان: مخالف سرسخت گشت ارشاد هستم؛ یعنی چه که زن و دختر مردم را به خاطر یک تار مو در خیابان با آن شکل تحقیرآمیز بازداشت می‌کنید؟!
+0
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    و یه ملت که معلوم نیس چند بار باید تو چاه بیافتن و تو پایین تنه شون جا بره تا دوزاریشون بیافته که رهبری هم قدرت برداشتن گشت ارشاد رو نداره و با همین مسله حجاب قراره در سیفون تاریخ سقوط کنه . ولی بابا محمود هم اون موقع از این زرها میزد . 20 سال گذشت و همش به بازی می گیرنتون ؟ آخه خر اگه از یه پل که رد بشه گوشه اون پل بشکنه دفعه دیگه گردنشو بزنی حاضر نمیشه بره روی اون پل. هزار رحمت به خر . یه همچین ملتی واقعا تو دنیا لنگه نداره . هرجای دنیا باشه ، بعد ریاست جمهوری ملت از رییس جمهوری میپرسن پس چی شد فلان وعده ای که دادی و وسط پایتخت آویزونش میکنن . ملت ما حتا تجاوزهایی که مدام به روح و روانش میشه انگار اصلا دوست داره حال میکنه بهش تجاوز بشه . اگه نشه میگه حتما یه اشتباهی در دستگاه الهی رخ داده!
    13
    18
    شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid4053 - اصفهان، اتریش

    اگر یک انتخاب ازاد است پس چرا نخبگان واقعی که در زندانها در حبس هستند حق کاندید شدن ندارند. هر دفعه از میان قاتلین جوانان عده ای را انتخاب میکنند مثلا به عنوان کاندید . هر کدام از این قاتلین جوانان وعده های دروغیینی داده میشود که شاید مردم ساده لوح را به پای صنوقهای رای بکشند. و در انتها همان بی لیاقتی انتخاب میشود که از قبل مابین این نالایقها جا داده شده.
    1
    21
    شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.