استفاده تبلیغاتی زاکانی از برنامه رونمایی از تاکسی های برقی تهران بدون اطلاع شورای شهر تهران

 علیرضا زاکانی در مراسم رونمایی از تاکسی‌های برقی در تهرانصدای آمریکا: رونمایی از یک هزار تاکسی برقی در شهر تهران در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام برای جانشینی رئیس دولت از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، در حالی خبرساز شده است که اعضای شورای شهر از آن ابراز بی‌خبری کرده‌ و برخی مدافعان جمهوری اسلامی آن را «میراث رئیسی» دانسته‌اند.

در شرایطی که شهرداری تهران از یک هزار دستگاه تاکسی برقی و افزودن آن بر ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت ایران رونمایی کرده است، وب‌سایت «دیده‌بان ایران» روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد، در گزارشی نوشت اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در جریان جزئیات آن نیستند و سازمان تاکسی‌رانی نیز گزارشی درباره آن نداده است.

رونمایی از تاکسی‌های برقی با حضور علیرضا زاکانی در آستانه برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی برای جانشینی ابراهیم رئیسی، انجام شده است. او یکی از شش نامزد تایید شده از سوی شورای نگهبان است.

دیده‌بان ایران عنوان به کار رفته در رسانه‌های «همسو با شهرداری تهران» مبنی بر وارد شدن «هزار دستگاه تاکسی برقی» به خیابان‌های تهران در این هفته را «تیتر دستوری» برای «بازتاب فعالیت‌های انتخاباتی» زاکانی قلمداد کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، چند دستگاه از خودروهای مذکور به طور «نمادین» به شماری از رانندگان تاکسی تحویل داده شده است. برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی این اقدام «نمادین» را در ارتباط با تبلیغات برای انتخابات جانشینی ابراهیم رئیسی دانسته‌اند.
بحران آلودگی هوا در تهران یکی از مسائل حل نشده پایتخت ایران در سالیان اخیر است. در این حال، شهرداری تهران با مدیریت علیرضا زاکانی پیش از تبلیغات در مورد یک هزار دستگاه تاکسی برقی، با قطع درختان چند پارک‌ در پی ساخت مسجد در اماکن تفریحی است.
+2
رأی دهید
-22

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    تبلیغات چنین پست و مقامی با ۶ درصد آرا بی معنی است ، فقط باید رهبر چلاقتان شماها را بپسنده
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.