دوچرخه‌سواران مکزیکی برای اعتراض به نبود امنیت جاده‌ای برهنه شدند

یورونیوز: دوچرخه‌سواران برهنه با حضور در خیابان‌های مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک علیه فراگیر شدن فرهنگ استفاده از خودرو و عدم امنیت جاده‌ای اعتراض کردند.

این دوچرخه‌سواران که برخی کاملا برهنه و برخی دیگر فقط از لباس‌های زیر خود استفاده کرده بودند، معتقدند که ترافیک سنگین در شهرها باعث کاهش امنیت دوچرخه‌سواران شده است.

این رویداد در مکزیکوسیتی بخشی از جنبش جهانی دوچرخه‌سواری برهنه است که هدف آن ترویج استفاده از دوچرخه در شهرهای بزرگ و حمایت از ایمنی دوچرخه‌سواران است.
+11
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    یعنی راههای دیگه ای برای اعتراض وجود نداره !؟ بالاخره کمبودهای حقارتی که به نوعی تبدیل به سادیسم میشه رو باید طوری رفع و رجوع کرد ! اون از انگلیسیها و اینهم از مکزیکیها !!
    3
    12
    ‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    دلقکهای بی ریخت چپی غیر متمدن. اگر راست میگفتند عکس کودکان را که در جاده کشته شده‌اند در عقب و جلوی خود آویزان میکردند و یک تور دور کشور میزدند. اینها دلقکهایی هستند که تظاهر کننده حرفه‌ای هستند و خوراک تبلیغات راستی‌ها (حتی مواجب بگیر). اینها بزرگترین دشمن دموکراسی و ارزشهای انسانی هستند چرا؟ چون این ارزشها را لوس میکنند. جواب گرسنگی غذا است و نه عریانی جواب تجاوز دفاع است و نه عریانی جواب تغییرات جوی آموزش مردم است نه عریانی. جواب تصادف آگاه سازی مردم از کشتار خیابانی توسط ماشین است.
    5
    7
    ‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.