پرونده فساد در فوتبال ایران؛ فریبرز محمودزاده، مشاور رئیس فدراسیون فوتبال بازداشت شد

بی بی سی: به گزارش منابع خبری، فریبرز محمود زاده که یکی از متهمان پرونده فساد در پرونده باشگاه مس رفسنجان بود، بازداشت شده است.

براساس این گزارش‌ها او زمانی که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد، مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بود و سال گذشته هم به عنوان مشاور مهدی تاج،‌ رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

هفته گذشته هم خداداد افشاریان، رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط با همین پرونده بازداشت شد.

برای یکی دیگر از متهمان این پرونده که گفته شده فردی رسانه‌ای است هم قرار بازداشت صادر شده بود که در حال حاضر با سپردن وثیقه آزاد است.

گفته می‌شود که پرونده مس رفسنجان مربوط به سالی است که این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد و رسیدگی به این پرونده کماکان ادامه دارد.

در اردیبهشت ماه سال جاری گزارش‌ها از باز شدن پرونده فسادی در فوتبال خبر داد، پرونده‌ای که با اسناد باشگاه مس رفسنجان آغاز شد و در همین مدت کوتاه ابعاد آن گسترش یافته است.

در همان زمان محمدمهدی فروردین، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ورزش در اظهارنظری گفته بود که این پرونده که هنوز ادعاهای مطرح شده در آن به اثبات نرسیده است درباره فساد مالی مبلغی حدود «۲۰۰ میلیارد تومان» است هر چند این نماینده مجلس گفته بود که نمی‌تواند این جزییات را تایید یا تکذیب کند.
+8
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.