مهاجم استقلال برای الفاظ رکیک شش جلسه محروم و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد

مهرداد محمدی - سفید - زننده هر دو گل استقلال برابر پیکان بودبی بی سی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران مهرداد محمدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال را برای مصاحبه تند و جنجالی که پس از مسابقه این تیم برابر پیکان در آخرین هفته لیگ برتر انجام داده بود ۶ مسابقه محروم و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان جریمه کرد.

مهرداد محمدی که در آن بازی زننده هر دو گل استقلال برابر پیکان بود پس از مسابقه در حالی که با عصبانیت شدید در حال ترک ورزشگاه بود با الفاظ رکیکی به نبودن سیستم کمک داور ویدیویی - VAR - و اشتباهات داوری در مسابقات امسال اعتراض کرد.
مهرداد محمدی همچون جواد نکونام و دیگر مربیان و مدیران استقلال، قهرمانی پرسپولیس در این دوره از لیگ برتر فوتبال ایران را «متاثر از اشتباهات یا سوگیری داوران» می‌دانند.

شنبه گذشته پرسپولیس با شکست مس رفسنجان و کسب ۶۸ امتیاز قهرمان دور بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران شد.
داور مسابقه پرسپولیس - مس رفسنجان به علت مصاحبه تلویزیونی دو ماه محروم شد

در دیگر حکم امروز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به مناقشات جنجالی مرتبط با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر این هفته، واکنش نشان داد و امیر عرب‌براقی، داور وسط دیدار پرسپولیس - مس رفسنجان را برای دو ماه از قضاوت در میادین محروم کرده است.

دو ماه محرومیت آقای عرب‌براقی به علت سرپیچی او از مقرراتی است که داوران را از هرگونه مصاحبه و گفتگوی مطبوعاتی و رسانه‌ای منع می‌کند. این داور بین‌المللی فوتبال ایران دوشنبه شب و پس از آن که فرشید سمیعی او را به هواداری از پرسپولیس در فضای مجازی متهم کرد، روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمد و برای دقایقی با سرپرست باشگاه استقلال بگومگو کرد.
+0
رأی دهید
-5

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.