گلایه سرمربی تیم ملی والیبال ایران از نبود روحیه تیمی

مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایراندویچه وله: مائوریسیو پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پی سومین ناکامی پیاپی ملی‌پوشان ایران در هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌ها از نبود روحیه تیمی در بین بازیکنان گله کرد. او گفت، "ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است".

خبرگزاری ایسنا روز جمعه ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) اظهارات انتقاد‌آمیز مائوریسیو پائز پس از شکست ملی‌پوشان ایران از بلغارستان را بازتاب داد.

سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران گفت که شاگردانش استوار و با اعتمادنفس بازی نکردند و در پایان شکست خوردند.

پائز تصریح کرد: «نقطه ضعف ما شخصیت هر کدام از بازیکنان است. آنها نمی‌خواهند همراه هم بجنگند. گاهی اوقات از مبارزه دست می‌کشند در حالی که باید ادامه دهند و به یکدیگر احترام بگذارند.»

او افزود: «بازیکنان باید برای طرفداران بجنگند. باید برای والیبال ایران بجنگند و اگر متوجه این موضوع نباشند کار خیلی سخت خواهد شد.»

تیم ملی والیبال ایران پس از ناکامی‌ مقابل ژاپن و برزیل در هفته دوم بازی‌های لیگ ملت‌ها، سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.

ملی‌پوشان ایران جمعه ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) در سومین پیکار خود در هفته دوم این مسابقات به مصاف بلغارستان رفته و با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب حریف شدند. بلغارستان از تیم‌های قدرتمند منطقه بالکان محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در ست اول چهره بهتری از خود نشان داد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پایان برد. ملی‌پوشان بلغارستان اما در این پیکار تنگاتنگ موفق شدند ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ خاتمه دهد.
صحنه‌ای از یکی از حملات ایران بر زمین بلغارستانپیروزی ۲۵ بر ۲۰ تیم ایران در ست چهارم به این دیدار هیجانی تازه بخشید و سرنوشت پیکار در ست پنجم رقم خورد. بلغارستان در ست پنجم عملکرد موفق‌تری داشت و با پیروزی ۱۵ بر ۱۱ در این ست توانست پیروز میدان را ترک کند.

پائز پس از شکست ایران مقابل بلغارستان در این پیکار تنگاتنگ گفت: «خیلی خوب و در عین حال خیلی بد بازی کردیم. وقتی اوضاع به این شکل است، نمی‌توانید انتظار برد داشته باشید. در این مسابقه تا میانه ست دوم بلغارستان را به شکل کامل از بازی خارج کردیم اما دوباره آن‌ها را به بازی برگرداندیم.»

ملی‌پوشان ایران در چهارمین دیدار خود که شنبه ۱۹ خرداد (۸ ژوئن) انجام می‌گیرد، به مصاف تیم ملی والیبال ترکیه خواهند رفت.
+4
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.