دختر برد پیت درخواست داد نام پدرش از نام خانوادگی‌‌اش حذف شود

یورونیوز: برد پیت تأیید کرد که دختر ۱۸ ساله‌اش، شیلو، درخواست حذف «پیت» را از نام خانوادگی خود داده است.

دختر این بازیگر که پیش از این با نام «شیلو جولی-پیت» شناخته می‌شد، در روز تولد ۱۸ سالگی‌اش درخواست حذف پیت از نام خانوادگی خود را داد تا فقط نام خانوادگی مادرش، آنجلینا جولی را حفظ کند.

یک منبع نزدیک به برد پیت به هفته‌نامه آمریکایی «پیپل» گفت که این بازیگر از اینکه دخترش نام او را از نام خانوادگی‌اش حذف کرده، ناراحت و غمگین است.

شیلو بزرگترین دختر بیولوژیک آنجلینا جولی و برد پیت است. این دو بازیگر سرشناس هالیوود سه فرزند بیولوژیک دارند. اگرچه دو فرزند دیگر برد و آنجلینا از نام پیت استفاده نمی‌کنند اما شیلو تنها فرزندی است که درخواست قانونی برای تغییر فامیل خود را داده است.

یک منبع دیگر به هفته‌نامه «پیپل» گفت که برد پیت هنوز همه فرزندانش را «فوق‌العاده» دوست دارد.
پس چه اتفاقی رخ داد؟
برد پیت ۶۰ ساله و آنجلینا جولی ۴۸ ساله در سال ۲۰۱۶ میلادی و کمی بعد از گذشت دو سال از ازدواجشان از هم جدا شدند.

آنجیلا جولی، نخستین بار برد پیت را در سال ۲۰۰۵ ملاقات کرد و آن زمانی بود که آن‌ها در کنار یکدیگر در فیلم «آقا و خانم اسمیت» به ایفای نقش پرداختند.

جولی و پیت علاوه بر سه فرزند بیولوژیک خود، سه فرزندخوانده هم دارند که از فرزندان بیولوژیکشان بزرگ‌تر هستند.

این دو بازیگر از زمان جدایی‌شان در سال ۲۰۱۶، درگیر یک جنگ تمام‌عیار برای طلاق بودند. مسائل حضانت و امور مالی از جمله موضوعاتی بود که رسیدگی به پرونده طلاق آن‌ها را طولانی کرد.

اما اینکه چرا شیلو از پدرش فاصله گرفته است به طور قطعی فاش نشده است. این موضوع می‌تواند به دعوای حقوقی پدر و مادر شیلو بر سر شراب‌سازی شاتومیراوال، مکانی که جولی در آنجا با پیت ازدواج کرد، مربوط باشد.

آنجلینا جولی در دادگاهی که در سال ۲۰۲۲ برای رسیدگی به شکایت او از برد پیت درباره خشونت فیزیکی همسر سابقش تشکیل شد، ادعا کرد که پیت در یک سفر خانوادگی در سال ۲۰۱۶، دست‌هایش را دور گردن یکی از فرزندانشان گرفته بود و زمانی‌که آن‌ها سعی کردند از او دفاع کنند، فرزند دیگرشان را کتک زده است. جولی گفت در این سفر، پیت سر او را گرفته و به‌شدت تکان داده است.
+1
رأی دهید
-30

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    آرش ایران نژاد - تبریز، ایران
    مردیم از خوشبختی و یکی نگفت آهای خوشبخت چطوری. با ....در تنگ باز نکرده بفهمه داشتن پدری مثل برات خان براش چه فرصتی است تا جهانی زیبا بسازه اونوقت حتما امروز فردا هم می افته کنار خیابونای لس آنجلس و چمباتمه میزنه برای یه دلار
    3
    19
    ‌پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.