جورج کلونی و برد پیت در فیلم جدید «گرگ‌ها» کنار هم قرار می‌گیرند

العربیه: جرج کلونی و برد پیت قرار است در فیلم ماجرایی «گرگ‌ها» در کنار هم روی پرده سینماها بروند. این دو بازیگر مشهور هالیوودی پیشتر در مجموعه فیلم‌های سرقت بزرگ «اوشن» کنار هم قرار گرفته بودند که خیلی سر و صدا کرده بود.

گرگ‌ها داستان دو تبهکار را روایت می‌کند که برای انجام یک ماموریت مرگبار استخدام می‌شوند. این دو که عادت دارند تنها کار کنند، مجبور می‌شوند برای انجام ماموریت خطیر خود با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند مزدشان را بگیرند.

بر اساس گزارش‌ها، گرگ‌ها ممکن است آخرین باری نباشد که کلونی و پیت دوباره روی پرده در کنار هم ظاهر می‌شوند. اخیرا اخباری درباره ساخت نسخه دیگری از مجموعه فیلم‌های اوشن در مطبوعات مطرح شده است.

کلونی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته: «فیلمنامه خوبی برای اوشن پیدا کرده‌ایم، بنابراین ممکن است یک نسخه دیگر از این فیلم را بسازیم. فیلمنامه فوق‌العاده است.»

با این وجود، کلونی به شوخی گفته قرار نیست این مجموعه فیلم‌ها تا ابد ادامه پیدا کند، و پروژه جدید را در قالب فیلمی تعریف کرده که طی آن کلاهبردارانی که سن و سالی ازشان گذشته است، تلاش می‌کنند آخرین دزدی بزرگ خود را انجام دهند.

جان واتس، کارگردان سریال «مرد عنکبوتی»، نویسنده فیلمنامه، تهیه‌کننده، و کارگردان گرگ‌هاست. کلونی و پیت دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. گرگ‌ها ابتدا در تاریخ 20 سپتامبر در سینماها اکران می‌شود و سپس از طریق «اپل تی‌وی» در سراسر جهان پخش تلویزیونی خواهد شد.
+8
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.