تیراندازی یک تبعه سوری به سفارت آمریکا در بیروت

العربیه: ارتش لبنان روز چهارشنبه 16 خرداد از تیر اندازی یک مهاجم دارای تابعیت سوری به سمت سفارت آمریکا در بیروت خبر داد.

یک منبع آگاه به العربیه گفت، فردى مسلح به سمت سفارت آمریکا در بیروت تیراندازی کرد که این شخص مهاجم توسط ارتش لبنان که به سمت او شلیک کرد، زخمی شد.

به گفته این منبع عملیات جست‌وجو در منطقه اطراف سفارت برای یافتن همدستان عامل تیراندازی در حال انجام است.

در همین حال سفارت آمریکا در لبنان اعلام کرد همه کارکنانش سالم هستند و آسیبی به ساختمان سفارت وارد نشد.
پیشتر رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که 3 تن در مجاورت سفارت آمریکا در بیروت اقدام به تیراندازی کردند و ارتش لبنان یکی از مهاجمان را کشت.

بر اساس گزارش‌ها، در پی حمله به سفارت آمریکا در منطقه عوکر، تاکنون یک نفر کشته، یک نفر از عوامل این حمله بازداشت و یکی از نیروهای گارد حفاظتی سفارت، زخمی شد.

رسانه‌ها چهارشنبه از شنیده شدن صدای تیراندازی به مدت نیم ساعت در مجاورت سفارت آمریکا در منطقه عوکر در شرق بیروت خبر دادند.

این رسانه‌ها سپس تاکید کردند که «راه‌های منتهی به سفارت از منطقه ضبیه و عوکر بسته شده است».

نیروهای امنیت داخلی لبنان سپتامبر گذشته نیز از دستیگری عامل تیراندازی به سمت سفارت آمریکا در عوکر و مصادره سلاح مورد استفاده در این عملیات، خبر داده بودند.
+4
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    باز هم شرارتی دیگه از مسلمانان..تبعه سوری،عراقی،افغانی،لبنانی،فلسطینی،الجزایری،تونسی،مراکشی.فاضلابهای انسانی همه بخاطر ابتلا به ویروسی ذهنی،مسری و غیر قابل علاج به نام اسلام. فکر کنید،چرا یک یهودی یا بودایی یا زرتشتی یا هندو یا غیره ترور و شر نمیکنه.
    2
    36
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.