فال روز پنجشنبه ۶ جون - ۱۷ خرداد

 فروردین
 
امروز نباید برایتان مهم باشد دیگران چگونه در مورد شما فکر می کنند. همین که خودتان باشید و سرتان به کارتان باشد، جلوه خوبی در نگاه دیگران خواهد داشت. به اهداف بزرگ تر فکر کنید. به اینکه می توانید یک حرکت جدید در زندگی داشته باشید و کسب و کار تازه ای راه اندازی کنید. از نظر رفتاری بسیار خوش برخورد هستید و ارتباط ها و گفت و گوهای اجنماعی موفقی هم خواهید داشت. در جمع ها حاضر شوید تا همه بدانند چه قلب بزرگی دارید.
فال حافظ
خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال
قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال
تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.
 
اردیبهشت
 
از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.
فال حافظ
بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد
دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد
تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.
 
خرداد
 
بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.
فال حافظ
مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود
به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود
تعبیر: فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.
 
تیر
 
اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.
فال حافظ
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
تعبیر:  حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
 
مرداد
 
امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.
فال حافظ
شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حتما" به تو خواهد رسید.
 
شهریور
 
امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.
فال حافظ
خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود***به هر درش که بخوانند بی خبر نرود
طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی***ولی چگونه مگس از پی شکر نرود
تعبیر: همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.
 
مهر
 
امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.
فال حافظ
هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل
تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل
تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.
 
آبان
 
شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می کند. بعضی از ایده های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده اید، تبدیل به واقعیت نمی شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.
فال حافظ
اگر روم ز پی اش فتنه ها برانگیزد***ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد
و گر به رهگذری یک دم از وفاداری***چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد
تعبیر: همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. خیلی هم تلاش نکن و آنچه برایت مقدر ضده به تو می رسد بی خود خود را به زمین و زمان نزن. کمی تامل کن. صبر داشته باش. دلت را قوی کن تا بتوانی فراز و نشیب زندگی را طی کنی. هر چند که زندگی تو را به بازی گرفته است. تسلیم خداوند باش نه دل خود
 
آذر
 
ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.
فال حافظ
راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد***شعری بخوان که با او رطل گران توان زد
بر آستان جانان گر سر توان نهادن***گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد
تعبیر: تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسی اما مواظب سلامتی ودتان باشید که هر چه دارید از دولت قرآن است.
 
دی
 
شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.
فال حافظ
یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد
تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است.
 
بهمن
 
وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.
فال حافظ
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست
تعبیر: از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.
 
اسفند
 
شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.
فال حافظ
نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی
تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی
تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است..
+9
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.