محروم شدن مدیرعامل پرسپولیس پس از مشاجره جنجالی در صدا و سیما با همتای استقلالی‌اش

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه قهرمان دور بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران شدکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محمدرضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به مدت ۲۰ روز از همه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده و گفته بنا دارد به اظهارات جنجال برانگیز شب گذشته آقای درویش در یک برنامه زنده تلویزیونی رسیدگی کند و تصمیم نهایی در این رابطه را اعلام خواهد کرد.

آقای درویش که دوشنبه شب میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر شبکه ۳ تلویزیون ایران بود بارها با فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال وارد مجادله لفظی شد و در یکی از این بگومگوها لهجه فرشید سمیعی را مورد تمسخر قرار داد. به نظر می‌رسد محرومیت فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه مدیرعامل پرسپولیس مربوط بر همین بخش از گفتگوی این دو مدیر فوتبالی بوده باشد.
مدیرعامل پرسپولیس صبح امروز - سه‌شنبه - رسما عذرخواهی کرده و گفته قصد توهین به لهجه گیلانی را نداشته است. با این حال، امروز بازنشر اظهارات او در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌ها فراوانی به دنبال داشت.
محمدرضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیسادعای جنجالی سرپرست استقلال روی آنتن زنده تکذیب شد
یکی دیگر از بخش‌های برنامه جنجالی برنامه تلویزیونی فوتبال برتر شب گذشته که بسیار مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته مربوط به ادعای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بود که دقایقی بعد از سوی مجری برنامه «کذب و جعلی» اعلام شد.

آقای سمیعی که همچون جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها، تلاش داشت قهرمانی پرسپولیس در روز شنبه را با اشاره به اشتباهات داوری زیر سوال ببرد، در بخشی از اظهارات خود مدعی شد که «استقلال قهرمان واقعی» امسال بوده و به همین علت هم باشگاه‌های مختلفی چون سپاهان و تراکتور در پیامی به این باشگاه «قهرمانی استقلال» را تبریک گفته‌اند.

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، تنها دقایقی بعد از این اظهارات و در حالی که به پیغام‌های روی صفحه گوشی همراه خود اشاره می‌کرد گفت که مسئولان باشگاه‌های سپاهان و تراکتور ارسال چنین پیام‌هایی را تکذیب کرده‌اند و آن چه در شبکه‌های اجتماعی به این دو باشگاه نسبت داده شده را به حساب‌های کاربری جعلی به نام این دو باشگاه مربوط دانستند.
 فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلالاحضار داور مسابقه پرسپولیس - مس رفسنجان برای «ادای توضیحات»
یکی دیگر از حواشی جنجالی برنامه زنده دیشب تلویزیون ایران مشاجره تلفنی میان امیر عرب‌براقی، داور وسط مسابقه روز شنبه پرسپولیس - مس‌رفسنجان با فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال بود که به نظر می‌رسد محتوای آن به احضار آقای عرب‌براقی از سوی فدراسیون فوتبال ایران هم منجر شده است.

این گفتگوی تند تلفنی هنگامی شکل گرفت که ابتدا فرشید سمیعی از فدراسیون فوتبال خواست از سپردن قضاوت مسابقات سرنوشت‌ساز به داورانی که به گفته او در سوابق آنها شائبه هواداری از یک تیم وجود دارد، پرهیز کند چرا که به گفته او «یک پرچم بالا نبردن» قهرمانی را از تیم استقلال گرفته است.

اشاره سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به گل دقیقه ۸۵ پرسپولیس به مس‌رفسنجان است که به عقیده اکثر کارشناسان داوری در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

آقای سمیعی حتی مدعی شد که سوابق هواداری داور مورد نظر او در شبکه‌های اجتماعی قابل رصد کردن است.

این موضوع با واکنش فوری امیر عرب‌براقی، داور وسط این مسابقه روبرو شد که ابتدا در پیامی به مجری برنامه داشتن هرگونه حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد و دقایقی بعد هم از طریق تلفن به برنامه زنده پیوست و به فرشید سمیعی هشدار داد که «تهمت و ادعای» او را در مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

دور بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و تیم استقلال تنها با اختلاف یک امتیاز (۶۷ امتیاز) و در حالی که حدود ۲۰ هفته در صدر جدول بود، به نایب قهرمانی این دوره رسید.
+28
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

    مردک لهجه اش چه عیبی داره نکنه مثل تو چاله میدانی حرف بزنه کلا این لنگیا عوضی تشریف دارند
    3
    38
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

    آخه شما آبی‌ها چقدر پرتوقع هستید! پرسپولیس سرورتونه. هنوز داغ اون شیش تاییا بهتون مونده. بعدشم که سه تا گل تو ده دقیقه ده نفره. من بودم، خداییش به توپم دیگه روم نمیشد نیگا کنم. حالا لهجه رو میشه با تمرین یه کاریش کرد.
    43
    18
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    وقتی توهین به غیر فارس در ایران نهادینه می شود نباید از ترک و عرب و کرد و بلوچ انتظار داشته باشید خودشان را به ایران خراب شده وفادار بدانند. اگر این توهین به یک شخص و قومی در یک کشور پیشرفته اتفاق می افتاد شخص توهین کننده سالها به زندن می رفت و تمام زندگی اش نابود می شد اما در ایران توهین به ترک به یک ارزش و با فرهنگی تبدیل شده است. بودن در ایران یعنی تحمل این توهین ها و تمسخرها و بی عدالتی ها بوده و خواهد بود . بودن در چارچوب ایران آینده پر از تاریکی و بدبختی مثل گذشته برای ملتهای غیر فارس به ارمغان خواهد داشت.
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    مرده قوزید
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
    اگه میتونی دفاع کن و الا با دری وری این ننگ ازتون پاک نمیشه. پرسپولیس سرورتونه ♥️♥️♥️
    3
    1
    ‌چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.