خامنه‌ای در این سخنرانی سال ۸۸ انگار حکومت خودش را توصیف می کند

توانا: ویدیویی از سخنان علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در روز نهم اردیبهشت ۱۳۸۸ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. او در این سخنرانی درباره خاصیت حکومت‌های استبدادی سخن می‌گوید و اینکه انتخابات در چنین حکومت‌هایی نمایشی است و این حکومت‌ها ظاهراً انتخابات برگزار می‌کنند، ولی قبلا افراد را شخص مستبد انتخاب کرده است.

بسیاری از کاربران، نوشته‌اند که او انگار دارد حکومت خودش را توصیف می‌کند و ما چنین کارهایی را در همین زمان جمهوری اسلامی دیده‌ایم.
+44
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اگر این ویدئو رو خود مفعول هم ببینه که زیر بار نمیره ! سیستم حکومت خودش و انتخابات و غیره و ذالک ، همه وهمه رو صادقانه و خالصانه و بدور از ظلم و استبداد قلمداد میکنه ! این مفعول یک عمر نون کو*** پُر روئیشو خورده و کَکِش هم نمیگزه !!
    16
    54
    ‌سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دلاور - استهکلم، سوئد

    هرچه در نظام خود این دیکتاتور بر سر مردم اجرا می‌کنند به دولت‌های سابق و دیگر دولت‌ها نسبت می‌دهد. خامنه‌ای در کنار سپاه جنایتکار پاسداران هر بلای را بر سر مردم آوردن و مردم را از خیلی حق هایشان محروم کردن. بدبختی این‌است خامنه ای چولاق جنایتکار فکر می‌کند مردم ایران بهترین زندگی‌ها را دارند، اصلا به وضع رفاه مردم خود ایران آنچنان که هست اشاره نمی‌کند اگر هم اشاره کند خیلی مبهم و ساده چیزی را می‌گوید که ربطی به وضع موجود نداشته باشد.
    3
    24
    ‌سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    ako kermanshah - اسنانبول، ترکیه

    در حکومت اخوندا ، تقیه رو برای همین روزها ساختن. دین شیعه کلا بر دروغ و کتمان استوار.
    3
    25
    ‌سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.