روپرت مرداک، قطب صنعت رسانه‌ اهل آمریکا، برای پنجمین بار در ۹۳ سالگی ازدواج کرد

العربیه: روپرت مرداک، قطب صنعت رسانه‌ اهل آمریکا، برای پنجمین بار در 93 سالگی ازدواج کرد. رسانه‌های «نیوز کورپ» که به مرداک تعلق دارند، تصاویری از ازدواج مرداک و النا ژوکووا، ‌زیست‌شناس مولکولی 67 ساله، منتشر کردند.

روزنامه «نیویورک‌ پست» و شبکه «فاکس‌ نیوز» که زیرمجموعه شرکت نیوز کورپ قرار دارند، خبر دادند مرداک و ژوکووا در مارس گذشته نامزدی خود را اعلام کرده و شنبه، اول ژوئن، در مزرعه انگور مرداک در ایالت کالیفرنیا آمریکا ازدواج کردند.

مرداک آخرین بار با جری هال، مدل و بازیگر آمریکایی در سال 2016 ازدواج کرد. این زوج در سال 2022 از همدیگر جدا شدند.

النا ژوکووا، همسر پیشین الکساندر ژوکوو ،میلیاردر و سیاستمدار روسی است که در زمینه انرژی سرمایه‌گذاری می‌کند. دختر این دو، همسر پیشین رومن آبراموویچ، مالک سابق باشگاه فوتبال چلسی است.

مرداک، در پاییز سال گذشته، از سمت خود به عنوان رئیس شرکت «نیوز کورپ» کناره‌گیری کرد و پسرانش مسئولیت او را در یک امپراتوری رسانه‌ای جهانی، که به شکل‌دهی سیاست‌های مدرن آمریکا کمک کرده است، بر عهده گرفتند. روپرت مرداک در سال 1930 متولد شد و با خرید دو روزنامه محلی، امپراتوری رسانه‌ای خود را آغاز کرد. او در سال 1952، یک روزنامه از پدرش در استرالیا به ارث برد و طی دهه‌ها، یک مؤسسه خبری و سرگرمی مشهور در ایالات متحده و بریتانیا تأسیس کرد. مرداک در سال 1996، شبکه «فاکس نیوز» را به راه انداخت و امپراتوری او اکنون بیش از 800 شرکت در بیش از 50 کشور جهان دارد.
+9
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    مثل شیوخ ، خر مایه عرب که در دهه هفتاد تا نود زندگیشون هم دست بردار نیستند و مدام در حال تجدید فراشند ! ولی خوب بر هیچکس پوشیده نیست که همیشه به نام داماد و به کام دورو بریها !! نوش جونشون !
    17
    14
    ‌سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    خوش بحال ، دور و وری ها و بخصوص دوستان (مگسان دور شیرینی) .
    9
    5
    ‌سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.