اداره امنیت داخلی بریتانیا: روی تهدیدات حکومت ایران در خاک بریتانیا تمرکز کرده‌ایم

العربیه: اداره امنیت داخلی بریتانیا، ام آی فایو می‌‌گوید تمرکز خود را به روی اقدامات جاسوسی و تهدیدات ماموران حکومت ایران و همچنین چین و روسیه در بریتانیا گذارده است.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، درحالی که تعداد عملیات ماموران اطلاعاتی چین در خاک بریتانیا بعد از حمله روسیه به اوکراین شدت چشمگیری یافته است، حکومت ایران هم به استفاده از باندهای تبهکار در بریتانیا برای حمله به مخالفان خود روی آورده است.

روزنامه «تلگراف» نیز به نقل از «ام ای فایو» نوشت که این اداره از دولت بریتانیا خواسته است تا منابع بیشتری برای مقابله با تهدیدات فزاینده حکومت ایران و همچنین برنامه ضد جاسوسی علیه ماموران چین و روسیه در اختیارش قرار دهد.

سال گذشته کن مک‌کالوم مدیر ام ای فایو، اقدامات تروریستی گروه‌های وابسته به حکومت ایران در بریتانیا را کاملا محتمل ارزیابی کرده بود، او پیش از این اعلام کرده بود گروه‌های تبهکار اجیر شده توسط حکومت ایران بارها تلاش کرده‌اند مخالفان را در خاک بریتانیا هدف قرار دهند.
+16
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    پس از ۴۵ سال حمایت بیدریغ از این رژیم قاتل و فاسد در جهت منافع خودتان ، حالا بفکر کنترل حرکات تروریستی ج.ا درخاک انگلستان افتاده اید ؟!؟
    0
    9
    دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.