گزارش یک کانال تلوزیونی اقلیم کردستان از نقش علی جوانمردی در ربایش روح‌الله زم

 گزارش باورنکردنی از نقش علی جوانمردی در ربایش روح‌الله زم و زنگ خطر برای شاهزاده رضا پهلوی!!! یک کانال تلوزیونی اقلیم مدعی شده که علی جوانمردی در ربودن و تحویل دادن مرحوم زم همکاری کرده، کانال کوچه ی نزدیک به شاهزاده رضا پهلوی هم تایید کرده.
+50
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    ab5534 - هلسینکی، فنلاند
    با قاطعیت باید گفت که این خبر صحت ندارد
    38
    29
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    Shahrokh-86 - تهران، ایران
    توانا محمدی چقدر تابلو بود بهش گفتن چی بگو
    19
    8
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    وکیل مدافع - لندن، کانادا

    این اصلا ایرانی نیست، تجزیه طلب حرام ز..ه
    29
    53
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۸
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بشکه‌ی خالی بلندترین صدا را ایجاد می‌کند.یعنی دروغ شاخدار!
    24
    21
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سعید رحیم زاده - برلین، آلمان
    وکیل مدافع - لندن، کانادا
    با سلام. شما کاملا درست میفرمایید ، این ازگل خودش گفته که من ایرانی نیستم و ایران باید تجزیه بشه. جالبه هر کی از شاهزاده بد بگه مثل مسیح، جوانمردی مزدور، اسماعیلیون، گنجی و . اینها عوامل نظام هستن برای تخریب شاهزاده. درود بر شاهزاده
    13
    28
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    وکیل مدافع - لندن، کانادا
    علی جوانمردی قبل از مزدورانی مثل کانال کوچه کوشش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی را برای خراب کردن او در پیج اینستاگرام درج کرد. حالا شاه اللهی ها به کمک برادران حزب الله آمده اند. علی جوانمردی انسانی میهن پرست است اخبار کل ایران من الجمله کردستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد.این جوانمرد بقدری در جزئیات دقیق است که بر خلاف عده ای احمق که کُردستان را کوردستان می‌نویسند نگارش پارسی را رعایت می‌کند و وابسته به هیچ گروهی نیست و واقعا به کل آن عشق می‌ورزد. چون به رضا پهلوی، شاهزاده و علیاحضرت و این چرت و. پرتها را نمی‌گوید و خر هیچکس نیست مورد هجوم همه نوکر صفتان است. تا امروز من خطایی ازش ندیدم فردا خدا داند
    14
    11
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    یعنی شاخزاده "کوچه ای" هستند؟!
    18
    11
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دلاور - استهکلم، سوئد
    هرچند علی جوانمردی را قبول ندارم بدلیل اینکه بارها بر ضد شاه زاده رضا پهلوی حرف زده , ولی هرگز به این باور ندارم که علی جوانمردی از عوامل نظام جنایتکار اخوندی باشد. امکان دارد نظام اخوندی با درست کردن حقه ها و ترفندهای جوانمردی را در دام خود انداخته باشد که خیلیها وانمود کنن علی جوانمردی هم مزدور نظام است . همان طور که یکی دوسال پیش از دستگیر روح الله زم ان فیلم را درست کردن که روح الله زم از دوستان نزدیک نظام اخوندی است وبرای گمراه کردن مخالفان نظام اخوندی و کشورهای فرانسه و امریکا اطلاعات دروغ در مورد رژیم ایران به انها میدهد . یکی از شگردهای نظام اخوندی این می باشد بطور غیره رسمی شایعه و مدرک کذب و دروغ برای بعضی از افراد مخالف خودش درست میکند که خیلی ها باور کنن این شایعه و مدرک در مورد این افراد امکان دارد تا حد و حدودهای راست باشند تا همه از این افراد دور شوند و انگاه نظام اخوندی به اسانی میتواند بعضی از اینها را مثل روح الله زم به زیر چنگال خود اندازد و از بینشان ببرد.
    6
    9
    شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    دلاور - استهکلم، سوئد
    نگفتند عامل جمهوری اسلامی . بلکه ورود ایشون را به کردستان عراق به سازمان امنیت کرستان عراق اطلاع داد. من نمی‌‌دانم سازمان امنیت عراق رسما با آخوند‌ها همکاری کرد یا خیر؟ ولی‌ اگر هم خیر هر انسان قابل خرید است حتا اگر هم کرد ناسیونالیست و تجزیه طلب باشد. یعنی کسانی از میان سازمان امنیت. علی‌ جوانمردی خبرنگار نیست. دروغ زیاد می‌‌گوید. این خصوصیات ۵۷ اتی قدیم و جدید است.اپورتونیست. هدف وسیله را توجیه می‌‌کند. هر چیزی مجاز است. از دروغ و افترا ‌ها او. همسر رضا پهلوی سه ما یک پورنو استار را کرایه کرده و رفته مسافرت. یکی‌ مثل مصدق روحت شاد. که مدام ....می‌‌زند. دروغ‌ها علی‌ جوانمردی در مورد زم را هنوز فرامش نکرده. یا دروغی که در باره خبرنگار رادیو آمریکا و تجاوز کردن گفت، بعد مدعی شد که مست بودم زمانی که این خبر را در مورد "تجاوز کردن" نوشتم. اگر هم عامل نباشد دست کم اکبر گنجی کرد است. برای خیانت به ایران حتما نباید عامل جمهوری اسلامی بود.
    4
    2
    یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.