خداحافظی احساسی مهدی طارمی از پورتو

 طارمی دیشب برای آخرین‌بار در استادیوم خانگی پورتو به میدان رفت

طارمی پس از باز کردن دروازه بوآویشتا در حلقه بزرگ شادی بازیکنان و مربیان پورتو اشک می‌ریخت و آخرین بازی خود در ورزشگاه دو دراگائو را به‌یادماندنی و سه امتیازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی انتظار نداشت پس از درخشش هفته گذشته مقابل چاوز که توانست در حضور ثابت خود یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل دیدنی بدهد، در دیدار یکشنبه شب برابر بوآویشتا کار را از روی نیمکت شروع کند ولی این اتفاق در آخرین بازی او در ورزشگاه دو دراگائو رخ داد و ستاره ایرانی روی نیمکت اژدها نشسته بود.
تیم پورتو بدون مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل بوآویشتا در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل لیگ برتر پرتغال را از ساعت 23 یکشنبه شب آغاز کرد و در حالی که نیاز مبرم به کسب پیروزی در ورزشگاه دو دراگائو برای رسیدن به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه لیگ اروپا داشت، در نیمه نخست به تساوی بدون گل رسید تا اینکه طارمی در دقیقه ۵۹ به بازی آمد و سرنوشت بازی را تغییر داد.

شاگردان سرجیو کونسیسائو ثانیه‌هایی پس از ورود طارمی به زمین گل اول را دریافت کردند و شوکه شدند، اما ستاره ایرانی در زمانی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بوآویشتا بود، توانست بازیکن حریف را اخراج کند تا پورتو در مسیر بازگشت به بازی و کسب نتیجه قرار بگیرد.

طارمی لحظاتی پس از گل بوآویشتا از میانه زمین ضدحمله سریعی را تدارک دید، اما ضربه خطرناک پدرو مالهیرو، بازیکن حریف روی ساق پای او کاری کرد تا داور پس از آوانتاژ و سپس متوقف شدن بازی، مدافع خطاکار را با کارت زرد دوم جریمه کند و پورتو با ۱۰ نفره شدن رقیبش راحت‌تر به بازی ادامه بدهد.

حملات بی‌امان شاگردان کونسیسائو در دقیقه ۸۱ نتیجه داد و پدرو، مدافع پیشتاخته در شلوغی محوطه جریمه توانست کار را به تساوی بکشد و امیدهای یاران طارمی برای کسب پیروزی و صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال زنده شود.

عطش ستاره ایرانی پورتو برای گلزنی در دقیقه 8+90 و آخرین ثانیه‌های بازی به نتیجه نشست و ارسال فرانسیشکو کونسیسائو از جناح راست زمین را مهدی طارمی با جای‌گیری فوق‌العاده در محوطه 6 قدم و ضربه سر مطمئن تبدیل به گل کرد.
+10
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    تنه لش ارزشی،حیف از اون استعداد فوتبال که نصیب این بسیجی شد.
    4
    12
    دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.